کد خبر: 296888
تاریخ انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷
بازدید 271
کمک مومنانه به بهشتیان کوچک

در ماه مبارک رمضان امسال، کانون استان همدان برنامه بهشتیان کوچک را متفاوت‌تر از سال گذشته، در قالب تهیه بسته‌های حمایتی و هدیه فرهنگی به خانواده‌های کم‌درآمد مراکز فرهنگی‌هنری کانون برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، دومین جلسه هم‌اندیشی برگزاری فعالیت فرهنگی و معنوی بهشتیان کوچک و اطعام و افطاری به  کودکان و نوجوانان مراکز فرهنگی‌هنری استان همدان، در روز چهارشنبه دهم اردیبهشت ماه، در دفتر کار مدیرکل کانون استان برگزار شد.
در این جلسه که پیرو جلسه یکم اردیبهشت‌ماه تشکیل شد، بهناز ضرابی‌زاده ضمن تاکید مجدد، مبنی بر فراموش نکردن اعضای مراکز در این ایام، یادآور شد، امسال برنامه بهشتیان کوچک با توجه به شرایط قرنطینه‌گی به گونه‌ای دیگر انجام می‌گردد. 
در این جلسه که با حضور  معاونین و کارشناسان دنبال گردید؛ پیشنهاد شد بسته‌های حمایتی، محتوی اقلام خوراکی  شامل: مرغ، ماکارونی، برنج، خرما، روغن، شکر و هم‌چنین بسته‌های فرهنگی آماده و به اعضا کم‌بضاعت و بی‌بضاعت مراکز فرهنگی، تحت عنوان افطاری، هدیه شود.
 گفتنی‌است چندی پیش در یک فراخوان، از کلیه همکاران خواسته شد تا کمک‌های داوطلبانه خود را جهت اطعام اعضای مراکز به حسابی متمرکز نزد یکی از شعب بانک‌ها واریز کنند و این امر، به لطف پروردگار و با کمک همکاران استان اجرائی شد.
 ‏پس از جمع‌آوری کمک‌ها مقرر شد کانون استان، در شب میلاد کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) که هرساله کودکان و نوجوانان به صرف افطاری به مراکز خود دعوت می‌شدند، بسته‌های حمایتی را به این کودکان و نوجوانان هدیه کنند. لازم به ذکر است در این طرح علاوه بر مراکز شش‌گانه همدان، مراکز شهرستان‌ها از جمله بهار و صالح‌آباد نیز شرکت دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =