فراخوان مسابقه مجازی قصه گویی باعنوان "مهمانی نور"  منتشر شد.

انجمن قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان همزمان با ایام مبارک ماه رمضان مسابقه قصه گویی مجازی را برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان زنجان؛ علیرضا نوری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان خبر داد: در این روزهای متفاوت و شرایط خاص کشور، انجمن قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان همزمان با ایام مبارک ماه رمضان مسابقه قصه گویی مجازی را برگزار می کند.

نوری با اشاره به موضوعات این مسابقه افزود: علاقمندان می توانند با موضوع همدلی، مهربانی و خاطرات ایام ماه مبارک رمضان(سحر، افطار، شب‌های قدر و ...)  فیلم‌های قصه‌گویی خود را حداکثر در ۵ دقیقه تولید و به شماره واتساپ اداره کل کانون استان به شماره  ۰۹۱۰۵۱۴۰۴۵۲ ارسال نمایند.

مدیر کل کانون استان با معرفی بخش جنبی فراخوان به موضوعات این بخش که شامل: آداب و رسوم رمضان در شهر من می باشد اشاره کرد و هدف از آنرا احیای سنت‌های بومی و محلی استان برشمرد که شرکت کنندگان می توانند همانند قصه‌گویی آثار خود را ارسال نمایند. 

این مقام مسئول با ذکر مجموعه اهداف برگزاری این مسابقه هدف از آنرا ترویج فرهنگ قصه‌گویی، به عنوان برند و فعالیت اصلی کانون و یکی از ابزارهای مهم تربیتی و انتقال مفاهیم اخلاقی عنوان کرد که این برنامه در راستای امداد فرهنگی و توسعه فعالیت‌های اسلامی و دینی اجرا می‌شود.

لازم بذکر است که تمامی رده‌های سنی اعم از کودک و نوجوان و بزرگسال می‌توانند در این مسابقه شرکت نمایند. شرکت کنندگان این فراخوان با شعار"آینده ساختنی است" فرصت دارند آثار خود را تا  ۱۳ خردادماه سال جاری ارسال کنند.

یاد آور می شود اعلام نتایج پس از بررسی و تجمیع نظرات داوران فرهنگی و هنری در  ۱۸ تیرماه 99 همزمان با روز ادبیات کودک و نوجوان معرفی خواهند شد و در مراسم تجلیلی که بهمین منظور برگزار خواهد شد مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۴۳۳۴۶۱۱۱۶ کارشناسی اداره کل کانون استان تماس و یا به صفحات مجازی این اداره کل مراجعه کنند.

آدرس سایت:

zanjan@kpf.ir

کانال تلگرام:

kpfzanjan@

صفحه اینستاگرام:

#kanoonparvaresh_zanjan

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =