کد خبر: 296949
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
بازدید 184
گردهمایی مجازی مربی مسئولان کانون لرستان برگزار شد

مربی مسئولان مراکزفرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان، با توجه به تعطیلی مراکزبه دلیل شرایط بوجودآمده با موضوع تشکیل گروه‌های مجازی برای ارایه‎ی فعالیت‌های کانون به اعضا درفضای مجازی، گردهم آمدند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون لرستان: گردهمایی مربی مسئولان مراکزفرهنگی هنری کانون لرستان به صورت مجازی و با موضوع بررسی دستورالعمل برگزاری فعالیت های مجازی، با حضورهمه مسئولان مراکزکانون سراسراستان و کارشناسان ستادی لرستان برگزار شد.
درابتدای این نشست مجازی مدیرکل کانون لرستان ضمن گرامیداشت مقام معلم و تشکرازهمه همکاران به خاطر فعالیت هایی که در فضای مجازی انجام می دهند و ارسال آثار فرهنگی، هنری و ادبی برای پیک امید گفت: درشرایط به وجود آمده و بحران کرونا فعالیت های کانون نیز دستخوش تغییراتی شده است که انشاالله مانند دوماه گذشته با برنامه ریزی دقیق تر، با رعایت فاصله گذاری اجتماعی فعالیت های مراکز را در فضای مجازی به صورت گسترده تری برای اعضا انجام دهیم.
وی اضافه کرد: فضای مجازی فرصت مناسبی است تا ازاین طریق برای همه‌ی کودکان و نوجوانان و اعضای کانون که در این روزهای بیشتر وقت خود را در خانه سپری می کنند، با تولید محتوا، تشکیل کارگاه ها و انجمن ها و ویدیوهای آموزشی گوناگون، به اجرای برنامه بپردازیم و همچنین انجام وظایف اداری همکاران به صورت مشخص ونیزتلاش در جهت جذب و پایداری اعضامد نظر قرارگیرد.
محمدجوادمحمدی برای برنامه ریزی جهت اجرایی شدن شیوه نامه های کارگاه ها، انجمن های مجازی ازجمله: قصه گویی، سرود، هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی، نجوم و ادبی تاکید کرد و افزود: برنامه های پیش بینی شده ی مراکزنیز هرچه سریع تر جمع بندی و نهایی شوند. و درکلیه مراکز ثابت وسیار شهری برای فعالیت های فرهنگی، چهار گروه (کودک به تفکیک دختروپسر و نوجوان به تفکیک دختروپسر) تشکیل شود.
 مدیرکل کانون لرستان ازمربی مسئولان مراکزخواست تا با هماهنگی با والدین جهت حضورکودکان و نوجوانان در کارگاه های مجازی شرایطی را فراهم کنند که بچه ها ومربیان به راحتی بتوانند در کارگاه ها و انجمن ها شرکت داشته باشند. ودر دتشکیل گروه ها و نحوه فعالیت آنها ومقررات گروه به صورت واضح برای اعضا تشریح شود.
وی ازآثارارسالی توسط مربیان کانون لرستان برای پیک امید جازی قدردانی کرد و بر تولید آثارجدید وخلاقانه وهدفمند برای استفاده در پیک امید مجازی تاکید کرد. وعنوان داشت تا بحال بیش از  342 اثربه استان رسیده است که تعدادی از این آثار را به ستاد ارسال کرده ایم و همچنین برای دبیرخانه ی مسابقه «خانواده، خلاقیت، شادی» بیش از78 اثر تا بحال دریافت شده است.
محمدی درپایان گفت: درکارگاه های مجازی، ایجادنشاط اجتماعی، پیام های بهداشتی، اجتماعی اخلاقی با استفاده از شیوه های خلاق درگروه ارایه شوند.
درادامه این نشست مجازی، آفرین پنهانی معاون فرهنگی اجرایی کانون لرستان و کارشناسان واحد های مختلف به بیان مطالبی با موضوع تشکیل کارگاه هاپرداختند و به سوالات مطرح شده پاسخ دادند. وقرارشدکه نمایشگاه هایی از آثار برتر اعضا و مربیان در فضای مجازی منتشر شود.
گفتنی است: در حال حاضرکانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان لرستان با 26 مرکز ثابت، سیار و پستی درسراسر استان فعالیت می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =