کد خبر: 297003
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۲
بازدید 901
شعبه آنلاین کانون زبان ایران راه‌اندازی شد

در جلسه‌ای که با حضور مدیرکل کانون و مدیر کانون زبان ایران، شعبه همدان برگزار شد، رضا صابونچی از افتتاح شعبه آنلاین کانون زبان ایران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان جلسه‌ای روز سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت‌ماه در دفتر کار مدیرکل کانون استان همدان تشکیل شد. در این جلسه بهناز ضرابی‌زاده ضمن گفت‌وگو با رضا صابونچی درباره فعالیت مجازی کانون زبان گفت: در روزهای سخت است که آدم‌های بزرگ نمود پیدا می‌کنند و امروز آن روزی است که کانون زبان لازم است پاسخ اعتماد و محبوبیت خود را به  مردم به بهترین شکلی اعلام دارد.

وی از کانون زبان ایران به عنوان یکی از آموزشگاه‌های معتبر و با سابقه درخشان در کشور نام برد و نسبت به توسعه هرچه بیشتر شعب کانون زبان تاکید کرد و گفت: با راه‌اندازی شعبه آنلاین کانون زبان ایران می‌توانیم در  شهرستان‌های بزرگ استان شعبه ایجاد کنیم.
 در ادامه رضا صابونچی مدیر کانون زبان ایران شعبه همدان ضمن ارائه گزارش مختصری از اقدامات و فعالیت‌های کانون زبان گفت: کانون زبان یکی از قدیمی‌ترین آموزشگاه‌های زبان کشور است که با داشتن بالغ بر ۴۰۰ شعبه در کشور در حال فعالیت است. وی هم‌چنین بیان کرد: علاوه بر آموزش زبان انگلیسی، زبان‌های آلمانی و فرانسه نیز در کانون زبان استان همدان تدریس می‌شود. صابونچی گفت: با توجه به شرایط جامعه، کلاس‌های ترم بهار را به صورت آنلاین برگزار می‌کنیم. 
 ‏در پایان مقرر شد جهت معرفی هرچه بیشتر کانون زبان و جذب زبان آموز تعاملاتی بین ادارات و دستگاه‌های مختلف استان برقرار گردد. گفتنی است کلاس‌های آنلاین کانون زبان ایران از ۲۰ اردیبهشت‌ماه کار خود را آغاز می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =