کد خبر: 297212
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
بازدید 248
برگزاری انجمن قصه گویی کانون؛ در خانه

اولین نشست انجمن مجازی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، با مشارکت بر خط بیش از صد نفر از قصه گویان، قصه نویسان و علاقه مندان به هنر قصه گویی برگزار شد.

برگزاری انجمن قصه گویی کانون در خانه

 به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران: اولین نشست مجازی انجمن قصه گویی کانون استان تهران با موضوع نقد و بررسی" قصه گویی با ابزار "با نگاهی بر قصه گویی فاطمه اشرفی برگزیده بخش داوران نوجوان بیست و دومین جشنواره قصه گویی با مشارکت بیش از صد نفر از قصه گویان، قصه نویسان و علاقه مندان به هنر قصه گویی  به صورت بر خط بر گزار شد.

در ششمین جلسه انجمن قصه گویی که به صورت مجازی برگزار شد، قصه گویان برگزیده بخش بین المللی، ملی و استانی درباره ابعاد مختلف قصه گویی از قبیل لحن، ببان  و زبان بدن و نحوه استفاده از ابزار، به بحث و تبادل نظر پرداختند.

لازم به ذکر است:نشست های انجمن قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، یکشنبه هر هفته از ساعت ۲۱تا۲۲ یکشنبه هر هفته به صورت برخط با مشارکت اساتید این حوزه، به نقد و بررسی ویدئوهای قصه گویی اعضا انجمن، معرفی یک کتاب و نقد و بررسی  مقالات این دوره برگزار می شود.

یادآور می شود، انجمن قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران از تیر ماه سال ۹۸، با حضور چهره های مختلف دانشگاهی و قصه پژوهی به بررسی، قصه، قصه گویی در ادبیات کهن، پرداخته و از این حیث، علاوه بر آشنایی، اعضا با متون کهن به باز نویسی و بازآفرینی حکایاتی از مثنوی مولوی، گلستان و بوستان سعدی  پرداخته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =