کد خبر: 297237
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱
بازدید 166
«یاری کریمانه» در کانون استان قزوین

هم‌زمان با ماه مبارک رمضان و دوره فاصله‌گذاری اجتماعی به سبب گسترش بیماری کرونا، همکاران اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین از خانواده‌های آسیب دیده این رویداد حمایت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین، هم‌زمان با ماه مبارک رمضان، کانون استان قزوین و مرکز فرهنگی و هنری شماره سه قزوین، اقدام به توزیع بسته‌های مواد غذایی بین خانواده‌های کمتر برخوردار کردند.

این اقدام در پی دوره فاصله‌گذاری اجتماعی به سبب گسترش بیماری کرونا و اهمیت همراهی با خانواده‌های آسیب دیده از این رویداد انجام شد.

در مرکز فرهنگی و هنری شماره سه قزوین این طرح با همکاری مربیان مرکز، جمعی از خیرین و اداره حفاظت از محیط زیست با عنوان طرح «یاری کریمانه» در چهار نوبت انجام شد.

این مرکز در سال‌های گذشته برای اعضای خود مراسم افطار برگزار می‌کرد که امسال با هدف کمک به معیشت خانواده‌های آسیب دیده از کرونا، هزینه این مراسم را صرف تهیه و توزیع بسته‌های حمایتی کرد.

همکاران کانون استان و مرکز فرهنگی و هنری مجتمع نیز در یک اقدام مشارکتی در یک اقدام مشارکتی، هزینه تهیه بسته‌های معیشتی برای شماری از خانواده‌های کمتر برخوردار را تامین کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =