دیدار مسئولین مراکز ثابت و سیار کانون پرورش فکری دشتستان با فرماندار این شهرستان

در این نشست مسئولین مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان با فتح الله نوروزی فرماندار دشتستان پیرامون شرایط کاری مراکز کانون، خدمات فرهنگی ارائه شده، اجرای فعالیت ها در قالب پیک امید مجازی و... بحث و تبادل نظر داشتند. در این دیدار نوروزی فرماندار دشتستان ضمن قدردانی از زحمات مسئولین صحبت های آنان را شنیده و جایگاه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را ارج نهاده و در حل مشکلاتی که مراکز کانون این شهرستان با آن مواجه هستند قول همکاری و مساعدت دادند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرور فکری کودکان ونوجوانان استان بوشهر، چهارشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه مسئولین مراکز ثابت و سیار شهرستان دشتستان با مهندس فتح الله نوروزی  فرماندار دشتستان دیدار و گفتگو کردند . در این نشست که با ارائه گزارش عملکرد مراکز مختلف کانون فعال در حوزه شهرستان دشتستان به فرماندار این شهرستان همراه بود، نوروزی گفت : نقش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در پرورش خلاقیت و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان نقشی مهم و برجسته است.

در این نشست یک ساعته مسئولین مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان با فتح الله نوروزی فرماندار دشتستان پیرامون شرایط کاری مراکز کانون، خدمات فرهنگی ارائه شده، اجرای فعالیت ها در قالب پیک امید مجازی و... بحث و تبادل نظر داشتند  و در این دیدار نوروزی فرماندار دشتستان ضمن قدردانی از زحمات مسئولین صحبت های آنان را شنیده و جایگاه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را ارج نهاده و در حل مشکلاتی که مراکز کانون این شهرستان با آن مواجه هستند قول همکاری و مساعدت دادند.

لازم به ذکر است که ایشان فی المجلس دستور پیگیری برخی از موارد و مشکلات مطرح شده توسط مسئولین کانون را صادر و برای حل آن اقدام نمودند.

 یادآور میگردد که کانون پرورش فکری استان بوشهر در شهرستان دشتستان دارای پنج مرکز ثابت و سیار در شهرهای برازجان، شبانکاره، وحدتیه، دالکی و روستاهای اطراف می‌باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =