پیام مدیر سامانه 137 شهرداری همدان به مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان

سعید خوشبخت گفت: کرونا با تمام سختی و غم و زحمتی که به همراه داشت، روزنه‌ای پهن و ژرف برای توجه بیشتر به کودکان سرزمینم به وجود آورد.

این نسل‌های بالنده که سالها هویت و هستی خویش را در رسانه‌های مجازی جستجو می‌کردند در روزهای کرونایی مجال یافتند تا هم کانون گرم خانواده را احساس کنند و هم فارغ از شیوه‌های آموزش سنتی و محتواهای تکراری و به دور از هیاهوی زندگی مدرن و فرسودگی جان و تن، انسانیت را تجربه کنند.

گفتگو، احسان، عشق ورزی، صبر و مدارا، شادی و پایکوبی در خانه، نیکی به هموطن، کتابخوانی، اطمینان و آرامش، هیجان مشاهده آسمان بدون غبار و غم، تجلی رحمت پروردگار در بهبودی بیماران و صدها آموزه شهروندی دیگر... 
سالهای سال توجه به نظام آموزشی شهروندپرور به جای نخبه‌پروری از دید برنامه‌ریزان آموزشی کودک و نوجوان پنهان بود اما کرونا مواهب توجه به آموزه‌های کرامت انسانی را برای ما نمایان کرد و آنچه قابل توجه است برنامه‌ریزی و حضور زودهنگام و شایسته‌ی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان یکی از متولیان فعال حوزه ی کودک و نوجوان در این دوران کرونایی بوده است. برگزاری پیک امید مجازی کانون و حضور جهادی و فعالانه‌ی مسئولان، مدیران و مربیان این سازمان در امید بخشی، شادی‌آفرینی و پرکردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در ایام قرنطینه و خانه‌نشینی امری ارزشمند و قابل تحسین است و خرسندیم که سامانه‌ی 137 نیز در راستای مسئولیت شهروندمحوری خود در مسابقه‌ی «گل و گلدان» که توسط اداره کل کانون پرورش فکری و نوجوانان استان همدان برگزار شد شریک فرهنگی این برنامه‌ی امیدبخش و سازنده بوده است.
 آرزومندم در عصر پساکرونا نیز همچنان تمامی همت و عزم ما در راستای بالندگی بیشتر کودکان و نوجوانان سرزمینم باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =