کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر شیرین‌سو دبیرخانه‌ شهر دوستدار کودک شد

انتخابات شورای کودکان شیرین‌سو «شهر دوستدار کودک» در سالن اجتماعات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهر برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، جلسه‌ی شورای شهر دوستدار کودک با حضور مدیرکل کانون استان و شهردار این شهر، در سالن اجتماعات مرکز فرهنگی‌هنری شیرین‌سو برگزار شد. در این جلسه سیدمصطفی موسوی شهردار شیرین سو هدف از تشکیل این جلسه را انتخاب شورای کودکان و استفاده از توان فکری و ظرفیت‌های آنها جهت ساختن شهری زیبا و مناسب کودکان دانست و گفت: با انتخاب شورای کودکان، از هم‌فکری و نظرات کودکان استفاده و با کمک این عزیزان به آبادانی هرچه بیشتر شهر خواهیم رسید.
در ادامه مدیرکل کانون استان، یکی از اهداف مهم کانون را پرکردن و غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان خواند.
وی هم‌چنین ارتقاء و بالابردن سطح تاب‌آوری کودکان و نوجوانان درشرایط خاص را دیگر هدف این دستگاه فرهنگی عنوان کرد و گفت ما برای هر گونه کمک در کنار شهرداری آماده‌ایم تا این شهر را به شهری دوستدار کودک تبدیل کنیم.
در پایان دومین مرحله انتخابات شورای کودکان برگزار شد و ۵ نفر کودک و نوجوان زیر ۱۸ سال به عنوان شورای کودکان شهر دوستدار کودک معرفی شدند تا از این پس یاری‌گر شهرداری در امور کودکان و نوجوانان این شهر شوند.
در این برنامه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهر شیرین‌سو به عنوان دبیرخانه دائمی شهر دوستدار کودک معرفی و از زحمات مسئول و مربی این کتابخانه قدردانی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =