کد خبر: 297258
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۶
اولین جلسه آموزش مجازی انجمن سرود هرمزگان برگزار شد

اولین جلسه مجازی انجمن سرود کانون استان هرمزگان با عنوان آوای هرمزگان با حضور سهیل مطیعا دبیر انجمن سرود کانون برگزار شد.

در پی شیوع بیماری کرونا و در ادامه نشست ها و کارگاههای مجازی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان اولین جلسه آموزش مجازی سرود خود را با حضور آذر مشهدی کارشناس مدیریت آفرینش های هنری و استاد  سهیل مطیعا دبیر انجمن سرود کانون، ابراهیم پور و سارا پاکدامن کارشناسان  هنری استان های کرمان و هرمزگان  و ۱۵۷نفر از اعضا و رابطین مراکز استان هرمزگان برگزار کرد. در این جلسه آموزشی، سهیل مطیعا ابتدا تمرینی در خصوص گروه کُر، سرود ارائه داد و سپس درباره تقسیم بندی صداهای انسانی در خانم ها و آقایان توضیحاتی ارائه داد. وی همچنین در خصوص راه های اصلی چیدمان گروه توضیحاتی ارائه کرد. مطیعا گفت: مربی یا رهبر گروه باید حجم صدای شرکت کنندگان را طبقه بندی کند و بر اساس تُن صداها گروه را چیدمان کنند. در بخش دیگر این آموزش مجازی مطیعا صداهایی را در گروه فرستادند  و از شرکت کنندگان در آموزش مجازی خواست تشخیص دهند این صدا جز کدام دسته از صداهاست. در پایان این آموزش پرسش و پاسخ نیز انجام شد.
انجمن سرود (آوای هرمزگان) تا زمان  بازگشایی مراکز و حضور اعضا در کانون، فعالیت و جلسات آموزشی خود را به صورت مجازی دو جلسه در هر ماه برگزار خواهد کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =