نهمین جلسه انجمن عکاسی کانون خراسان جنوبی به صورت مجازی برگزار شد

هم‌زمان با پنج‌شنبه یکم خرداد ماه ۱۳۹۹ نهمین جلسه انجمن عکاسی استان با حضور علی خوش جام کارشناس عکاسی و نماینده انجمن عکاسان نوجوان کانون استان تهران و اعضای این انجمن از مراکز کانون شهرستان بیرجند به صورت مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان جنوبی، علی خوش جام کارشناس عکاسی و نماینده انجمن عکاسان نوجوان کانون استان تهران که به عنوان مدرس و میهمان ویژه در این جلسه انجمن حضور داشت بحث خود را در خصوص چگونگی ایجاد نگاهی خلاق در عکاسی و مبحث تفکر و اینکه چگونه یک عکاس می‌تواند تفکر و اندیشه ی خود را با عکس به بیننده منتقل کند آغاز کرد.

وی در ادامه به اهداف عکاسی پرداخت و در خصوص چگونگی ورود به این هنر و سبک های عکاسی را تشریح کرد.

خوش جام در پایان این نشست مجازی ضمن معرفی منابعی به سوالات اعضا حاضر در این انجمن  پرداخت و افزود، نگاه خلاقانه و احساسی بودن هنرمند، درک لحظه، کشف و شهود، احساس، و روح لطیف عکاسی از شرایط اولیه برای ثبت یک عکس هنری می باشد.

گفتنی است انجمن عکاسی کانون خراسان جنوبی، در راستای اهداف معاونت فرهنگی کانون، از شهریور ماه ۱۳۹۸ با حضور اعضای علاقه‌مند در شهرستان بیرجند فعالیت خود را آغاز کرد و با توجه به شیوع بیماری کرونا از اسفند ماه سال گذشته نشست های  خود را در فضای مجازی ادامه داده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =