کد خبر: 297264
تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶
کار فرهنگی کاری اثربخش ولی دیر بازده است

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری استان در چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، ابراهیم زره‌ ساز مدیرکل کانون استان در این جلسه از فعالیت‌ های کانون در زمان تعطیلی مراکز گفت   وی به پیک امید مجازی اشاره کرد و خاطر نشان کرد که مربیان کانون فعالیت‌ های خود را در این ایام از طریق فضای مجازی ادامه دادند و کودکان را تنها نگذاشتند و برنامه‌ های آموزشی و کارگاه‌ های خود را برای کودکان و نوجوانان از این طریق دنبال کردند.

زره ساز در ادامه به مسابقه بین المللی نقاشی دست‌ های پاک اشاره کرد که از اسفند سال گذشته با شیوع بیماری کرونا و همه گیر شدن آن شروع به کار کرده است. موضوع این مسابقه، بهداشت فردی بخصوص بهداشت دست‌ ها است که اصلی‌ ترین عامل در شیوع این بیماری است. وی به استقبال خوب از این مسابقه اشاره کرد و گفت تا کنون بیش از ۳۸۰۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره رسیده است.

مدیرکل کانون استان در خصوص توجه ویژه به اسباب‌ بازی و تولید در این بخش گفت: یکی از بخش‌ هایی که امروز نیاز است به آن توجه ویژه داشته باشیم تولید اسباب بازی است و این امر نیاز به حمایت و توجه دارد.

حسن جعفری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری استان ضمن خیرمقدم و خدا قوت به مربیان و مسئولان کانون از اثر بخش بودن کارهای فرهنگی و تربیتی گفت.

وی با تایید بر نقش پررنگ کانون از گذشته تا کنون گفت: کار فرهنگی و تربیتی کاری اثر بخش ولی دیر بازده است.

معاون استاندار در خصوص توجه به اسباب‌ بازی گفت: متاسفانه بازی‌ های خارجی در ایران زیاد هستند که با فرهنگ کشور ما همخوان نیستند. این بازی‌ ها بیشتر خشونت و رفتارهای غیراخلاقی ترویج می‌ کند و جای معنویت و اخلاقیات در این بازی‌ ها خالی است. کودکان و نوجوانان ایران نیاز به بازی‌ هایی دارند که با فرهنگ و اعتقادات دینی آنها همراه باشد.

جعفری در ادامه از لزوم سرمایه‌ گذاری در این بخش گفت: ما نیاز به یک برنامه‌ ریزی کاربردی در این زمینه داریم تا بتوانیم در این بخش تولیدات قابل توجهی داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =