عضو کانون پرورش فکری مازندران  برگزیده مسابقه هنری «همچون پدر، مهربان» شد

سیدمحمود مطلبی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران، مرکز فریدونکنار، عنوان نخست بخش نقاشی مسابقه سراسری «همچون پدر، مهربان» را در گروه سنی ۱۱ تا ۱۴ سال کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران، در این رویداد هنری که با هدف پاس‌داشت مقام والای شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت در زمستان ۱۳۹۸ برگزار شد، بیش از ۲هزار اثر در بخش نقاشی و یک‌هزار اثر در بخش خوش‌نویسی به دبیرخانه ارسال شد که از این تعداد 51 اثر به اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مازندران  اختصاص داشت که 29 اثر نقاشی  و ۲2 اثر خوشنویسی را شامل می شود.

بر همین اساس، سیدمحمود مطلبی عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران از مرکز  فریدونکنار، توانست عنوان  نخست بخش نقاشی مسابقه سراسری «همچون پدر، مهربان» را  در گروه سنی ۱۱ تا ۱۴ سال کسب کند.

بنا به گفته قاسم تنها، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و رئیس شورای سیاست‌گذاری این مسابقه؛ به زودی نمایشگاهی از آثار برتر بخش خوش‌نویسی و نقاشی این مسابقه در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و سپس در شهرهای مختلف کشور نیز برای علاقه‌مندان برگزار شود.

تنها افزود:  از مجموع آثار نقاشی و خوشنویسی؛  کتابی با عنوان «همچون پدر، مهربان» به‌زودی آماده نشر و در سالروز شهادت این سردار سرافراز اسلام با حضور مسوولان کشوری رونمایی می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =