نشست‌های مجازی انجمن‌های سرود، قصه‌گویی و عکاسی در کانون مازندران برگزار شد

دومین نشست انجمن سرود استان با حضور سهیل مطیعا دبیر انجمن سرود کانون کشور نوازنده وآهنگساز برگزار شد.

این نشست با حضور مربیان واعضای نوجوان عضو انجمن سرود با موضوع « شناخت وآشنایی با بخش های صدایی انسانی برای اجرا در گروه کر»  به بررسی مباحثی مانند؛ تعریفگروه کرال وقواعد گروه کر، محدوده‌ی صداهای انسانی، وسعت ورنگ صدا، بالانس صدا، صدای بانوان وآقایان، زیر وبمی صدا و چهار صدای اصلی سوپرانو، آلتو برای بانوان، تنور وباس یا بیس برای آقایان صحبت شد.

سومین نشست انجمن قصه گویی با موضوع انواع روایت‌های داستانی

سومین نشست مجازی انجمن قصه‌گویی مازندران با حضور اعضا، با موضوع: انواع گونه‌هایی روایی (حکایت‌های اخلاقی و تمثیلی، قصه‌های زنجیره‌ای ومَتَل‌ها)  در فضای مجازی برگزار شد.

در این نشست هر یک از اعضا، دانش، دیدگاه‌ها و پرسش‌های خود را درباره انواع روایت‌های داستانی، شباهت‌ها و تفاوت‌هایشان مطرح کردند که علی مراد خرمی به عنوان کارشناس این نشست، به هدایت گفت‌گوها و پاسخ‌گویی به پرسش‌ها پرداخت.

 در نهایت نتیجه بحث، جمع‌بندی شد و در اختیار اعضا قرار گرفت.

نسشت‌های مجازی انجمن قصه‌گویی مازندران، از سوی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان،  ساعت ۲۱ تا ۲۲ یکشنبه‌شب هرهفته با حضور کارشناسان مجرب هنر قصه‌گویی، پی‌گیری می‌شود.

دومین نشست مجازی انجمن عکاسی مازندران

این نشست  با حضور اعضای نوجوان و ارشد و مربیان فرهنگی و هنری کانون برگزار شد.

لیلا سادات خوانساری، کارشناس هنری استان همدان به عنوان مهمان ویژه حضور داشتند که علاوه بر نقد و بررسی آثار اعضای انجمن، مبحث ریتم در عکاسی را مطرح کردند و ضمن ارسال نمونه آثاری با این موضوع، پرسش و پاسح در این حیطه بین اعضا و مهمان انجمن صورت گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =