مربی هنری کانون پرورش فکری گلستان، برگزیده مهرواره «لبخند بهارانه» شد

برگزیدگان مهرواره فرهنگی هنری «لبخند بهارانه» از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان معرفی شدند که در این بین مربی هنری کانون گلستان بعنوان یکی از برگزیدگان این فراخوان معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، این مهرواره فرهنگی و هنری، در آستانه سال ۱۳۹۹ و به‌منظور نشاط‌بخشی افزون‌تر به جامعه و آشناسازی هرچه بیشتر مخاطبان با نقش سلامتی و تندرستی در ایجاد حس شادی و رضایتمندی و هم‌چنین، ضرورت پاس‌داشت سلامت فردی و اجتماعی در مواجهه با ویروس کرونا برگزارشد.

«بهداشت فردی»، «امید به زندگی»، «قدرشناسی از جهادگران عرصه سلامت و ایمنی فردی و اجتماعی جامعه» و «نوع دوستی و مسوولیت‌پذیری اجتماعی در مواجهه با بیماری کرونا»، از محورهای موضوعی این رویداد فرهنگی هنری به شمار می‌رفت که بر اساس اعلام دبیرخانه این فراخوان بیش از ۲۳۰ اثر برای این مهرواره ارسال شد.

بر همین اساس ربابه کلاتی، مربی هنری کانون پرورش فکری گلستان در بخش عکاسی به‌عنوان یکی از سه برگزیده پایانی این مهرواره فرهنگی هنری انتخاب شد.

گفتنی است، این مهرواره به همت کانون پرورش فکری استان گیلان صورت‌گرفت که قرار است از برگزیدگان این رویداد فرهنگی هنری تجلیل شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =