کد خبر: 297350
تاریخ انتشار: ۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۷
بازدید 127
دومین وبینار قصه‌گویی کانون پرورش فکری استان همدان برگزار شد

دومین جلسه آموزشی قصه‌گویی مجازی استان همدان با حضور رئیس گروه پژوهش و ترویج قصه‌های ایرانی ششم خردادماه با شرکت بیش از ۶۰ نفر از مربیان و کارشناسان کانون استان همدان برگزارشد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان دومین وبینار آموزشی قصه‌گویی با موضوع آشنایی با فنون قصه‌گویی، شناخت قصه‌گو و مخاطب و تاثیر آن در اجرای قصه با حضور الهام دارابی و مربیان و کارشناسان کانون استان همدان برگزار شد. این دوره آموزشی که به صورت زنده و از طریق وب انجام شد با استقبال مربیان روبرو گشت.
در ابتدای این جلسه آموزشی،  الهام دارابی ضمن تشریح شناخت قصه‌گو و مخاطب و تاثیر آن در اجرای قصه، داشتن صدا و لحن و بیان را در قصه‌گویی مهم برشمرد و نسبت به تقویت فن بیان تاکید کرد.
دارابی هم‌چنین در مورد قصه‌گویی با ابزار و بدون ابزار مطالبی ایراد کرد. وی در ادامه از شرکت‌کنندگان درخواست کرد داستان «کلاغ خنزر پنزری» را با شروعی متفاوت و منحصر به فرد قصه‌گویی و برای نماینده انجمن قصه‌گویی استان ارسال کنند تا در جلسه آتی مورد نقد و بررسی قرار گیرد.
مسئول دبیرخانه‌ی جشنواره‌های قصه‌گویی در پایان از مدیرکل کانون استان که این زمینه را جهت آموزش همکاران فراهم کرده است تشکر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =