ارایه‌ی هنرمندانه آموزه‌ها، نیاز امروز جامعه

مدیرکل کانون استان گیلان در نشست فصلی مربیان هنری ارایه‌ی هنرمندانه آموزه‌ها به مخاطبان را تاثیرگذار و نیاز امروز جامعه عنوان‌کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، اسفندیارضیائی در این نشست مجازی که با هدف پاسخ‌گویی به خواسته‌های مربیان هنری وترسیم افق‌های یک ساله این مجموعه صورت‌گرفت، از نیازهای دنیای امروز به نگاه هنرمندانه و ضرورت استفاده ازدیدگاه‌های صاحب‌نظران عرصه‌ی هنر صحبت‌کرد و نقش هنرمندان در به‌تصویرکشیدن واقعیت‌ها را غیرقابل انکارخواند.

مدیر کل کانون استان گیلان درادامه سخنان خود به سخنان مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در ارتباط با اهمیت توسعه  فرهنگی کشور اشاره و بهره‌گیری از خرد جمعی، مدیریت مشارکتی  و ارایه‌ی هنرمندانه  آموزه‌ها را رسالت متولیان این حوزه خواند.

اسفندیارضیائی، مدیرکل کانون استان گیلان

وی درعین حال، فعالیت‌های مربیان هنری کانون پرورش فکری درقالب پیک امید مجازی را خاطرنشان‌کرد و با اشاره به اثربخشی این حرکت فرهنگی در روزهای مواجهه با ویروس کرونا گفت: استقبال مخاطبان از آموزش‌ها و آثار مربیان، گویای ظرفیت‌های گسترده همکاران هنری است و برهمین اساس نیز نیازمند  افزایش حضور در این عرصه و برگزاری کارگاه‌ و نمایشگاه‌های مجازی برای مخاطبان هستیم.

دیگربخش سخنان این مدیر فرهنگی به اهمیت پاسخ‌گویی به‌خواسته‌های معیشتی و افزایش امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مربیان هنری کانون اختصاص‌داشت و وی با اشاره به نگاه «عالمانه و عادلانه» مدیرعامل این نهاد فرهنگی، از پیگیری دست‌اندرکاران برای ارتقای جایگاه مربیان هنری این مجموعه خبرداد.

معاون فرهنگی کانون استان گیلان نیز سخنان خود در این نشست مجازی را با حدیثی از امام علی (ع) آغازکرد و از تاثیرگذاری فعالیت‌های دینی درتقویت باورهای اسلامی، بصیرت‌افزایی و ارتقای حس زیباشناسی کودکان و نوجوانان برای حاضران سخن‌گفت.

ضیاء غیوری، معاون فرهنگی کانون گیلان

لزوم هم‌گرایی افزون‌تر همکاران و اعضای هنرمند حاضر در انجمن‌های سرود، عکاسی، هنرهای تجسمی و نمایشی کانون و درعین‌حال، ضرورت برنامه‌ریزی‌های هدف‌مند و منطبق با خواسته‌های کودکان و نوجوانان، دیگر بخش صحبت‌های ضیاء‌غیوری در نخستین نشست فصلی مربیان هنری در سال ۱۳۹۹ بود.

اکرم‌السادات حسینی، کارشناس مسئول فرهنگی‌هنری و هم‌چنین، خدیجه زحمتکش و مریم ابراهیمی‌فر، کارشناسان هنری کانون استان گیلان نیز از جمله همکارانی بودند که به بیان مطالبی در ارتباط با  حوزه فعالیت‌های خود پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =