کد خبر: 297405
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۹
بازدید 307
نگاه ما به کودکان ،نگاه آینده‌نگری‌ست

دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با فرماندار دشتستان درخصوص تاثیر فعالیت های کانون و عملکرد آن در ایام شیوع کرونا و تعطیلی مراکز فرهنگی‌هنری کانون به گفت و گو پرداختند.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، روز یکشنبه ۱۱ خردادماه سمیه رسولی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با فتح الله نوروزی فرماندار دشتستان دیدار و گفتگو نمود.

در این دیدار که با حضور معاونین سیاسی و عمرانی فرمانداری شهرستان همراه بود به بحث و تبادل نظر پیرامون فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و تغییر رویکرد کانون در شرایط  کرونایی و تغییر شکل ارائه خدمات کانون از حضوری به مجازی برای کلیه کودکان و نوجوانان استان پرداختند.

فرماندار دشتستان ضمن ارزشمند خواندن فعالیت های کانون پرورش فکری در حوزه کودک و نوجوان گفت : خودباوری و اعتماد به نفس از خصایص تاثیرگذار در آینده کودکان است که امروز در کانون پرورش فکری از منظر فعالیت های مختلف فرهنگی می‌توان به آن دست یافت .

وی در تشریح حمایت های خود از فعالیت های کانون پرورش فکری گفت : نگاه ما به کودکان ،نگاه آینده‌نگری‌ست چرا که آینده متعلق به کودکان است.

نوروزی گفت : کودکانی که امروز با آنها سروکار داریم فردا در جایگاه های مختلف جامعه قرار خواهند گرفت از این رو باید با حساسیت به کار کودک پرداخته شود و مورد حمایت قرار بگیرند.

وی گفت : در حیطه اختیارات خودم از هیچ کمکی به کانون پرورش فکری فروگذار نخواهم کرد چرا که کانون تربیت کننده نیروی انسانی و مغز متفکر برای جامعه فرداست .

در این دیدار رسولی ضمن ارائه گزارش از عملکرد پیک امید مجازی کانون گفت از دیدگاه کانون پرورش فکری اگر چه ممکن است مراکز آموزشی تعطیل باشند اما آموزش تعطیل نمیشود و کانون با تغییر شیوه کار از حقیقی به مجازی، بی وقفه و شبانه روزی در حال خدمات رسانی فرهنگی به کودکان و نوجوانان استان است.

رسولی ضمن قدردانی و سپاسگزاری از حمایت های نوروزی فرماندار شهرستان دشتستان از کانون و تلاش وافر ایشان در حل مشکلات مراکز موجود در شهرهای مختلف این شهرستان، از حسن نظر ایشان در حوزه فعالیتهای کودک و نوجوان تشکر کرد و حمایت های وی را منشأ خیر و بروز اتفاقات نیک خواند.

در جلسه امروز تاثیر فعالیت های کانون بر اخلاق شهروندی ،  مطالبات کانون، بودجه های عمرانی مصوب ، موانع و مشکلات مراکز مختلف کانون در شهرستان دشتستان و... بررسی و پیگیری شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =