کد خبر: 297497
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴
بازدید 211
 اعضا و مربیان کانون لرستان در مهرواره نیایش درخشیدند

موفقیت اعضا و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان در ششمین مهرواره کشوری نیایش استان کرمانشاه

به گزارش روابط عمومی ادار کل کانون لرستان، اعضا و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان لرستان در ششمین مهرواره کشوری نیایش که از سوی استان کرمانشاه برگزارشد، خوش درخشیدند.
براساس این گزارش: دربخش تحقیق وپژوهش(13تا18 سال( شیدا بشیری، سوگندگودرزی و نرگس احمدی از شهرستان اشترنیان و زینب ملکشاهی نیز ازمرکز اشترینان عناوین برگزیده را کسب کردند.
دربخش داستان کودک حنانه بهرام آبادی ازمرکزشماره یک خرم آباد ودربخش شعرنوجوان امیرمحمدنیک ره ازمرکزشمار3 بروجرد شایسته تقدیر شدند.
همچنین اعظم چگنی مربی هنری مرکزشمار 4خرم آباد در بخش خوشنویسی شایسته تقدیر شد.
گفتنی است: این مهرواره برای مخاطبان ۸ تا ۱۸ سال و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد وبر همین اساس با نظر هیات داوران از هر گروه سنی درهر فعالیت سه اثر به عنوان برگزیده معرفی و یک تا سه اثر نیز شایسته تقدیر شناخته شد.
در بخش فرهنگی آثاری در حوزه‌های کتاب‌سازی، نشریه‌دیواری، کاردستی و تحقیق و پژوهش به دبیرخانه ششمین مهرواره «نیایش» ارسال شدکه مورد داوری قرار گرفت و برترین‌ها معرفی شدند ودربخش هنری این رویداد نیز در رشته‌های خوش‌نویسی، عکاسی، سفال، پویانمایی، فیلم کوتاه و... و بخش ادبی با موضوع‌های شعر، داستان، نثر ادبی و... برگزار شد.
ششمین مهرواره «نیایش» باهدف پرورش حس دینی، ایجاد حس انس و الفت کودکان و نوجوانان با خداوند و هم‌چنین نشانه‌های آفرینش در گستره کشوری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه برگزارشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =