برای معرفی فعالیت‌های کانون نیازمند تبلیغات هوشمندانه‌ و سریع هستیم

معاون فرهنگی کانون استان در دیدار با مدیر روابط‌ عمومی استانداری همدان گفت: در دنیای پر رقابت امروز، کسی موفق است که در تبلیغات، هوشمندانه‌تر، خلاق‌تر وبا سرعت‌تر حرکت کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، معاون فرهنگی کانون استان با حضور در دفتر کار اسدالله ربانی‌مهر با او به گفتگو نشست.
در این دیدار که به منظور معرفی و آشنایی هرچه بیشتر فعالیت‌های کانون انجام شد، مدیر روابط عمومی استانداری همدان، ضمن خوش‌آمدگویی و تشکر از معصومه ابراهیمی‌هژیر و کارشناس روابط عمومی، رسالت کانون پرورش فکری را بسیار مهم و خطیر برشمرد و جایگاه آن را به عنوان متولی فرهنگ و هنر کودکان و نوجوانان در امر تعلیم و تربیت بسیار حساس خواند و گفت: حیف است که فعالیت‌ها وتلاش‌های همکاران در کانون پرورش فکری در سطح ملی و استانی انعکاس پیدا نکند. 
وی از معاون فرهنگی کانون خواست ضمن حضور در خبرگزاری‌های مختلف نسبت به معرفی هرچه بیشتر کانون اقدام کنند.
در ابتدای این دیدار، معصومه‌ ابراهیمی‌هژیر، سیاست‌ها و اهداف کانون پرورش فکری را به طور مفصل تشریح کرد و گفت: کانون پرورش فکری با قدمتی ۵۴ ساله به عنوان اولین و تخصصی‌ترین نهاد فرهنگی افتخار خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان را دارد.
وی هم‌چنین به خدمات و فعالیت‌های کانون در شرایط حساس شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: از همان روزهای آغازین شیوع این بیماری مربیان کانون علی‌رغم تعطیلی مراکز فرهنگی‌هنری بیکار ننشستند و به طور داوطلبانه و جهادی وظایفی که در کتابخانه‌ها عهده دار بودند را به طور مفصل از طریق فضاهای مجازی مختلف در اختیار اعضاء کودک و نوجوان قرار دادند.
ابراهیمی‌هژیر این دوران را برای کانون  استان دورانی طلایی عنوان کرد که مربیان آن، با تولید و پخش بالغ بر ۸۸۴ فیلم کوتاه دو تا سه دقیقه‌ای از فعالیت‌های مختلف خود، در سطح کشور جزو استان‌های پیشتاز و فعال معرفی شد.
در پایان جلسه مقرر شد به زودی هیئت رئیسه روابط عمومی‌های استان جلسه‌ی خود را در کانون پرورش فکری برگزار کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =