کد خبر: 297524
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۸
بازدید 286
اولین نشست مجازی انجمن عکاسی کانون استان همدان برگزار شد

انجمن عکاسی کانون استان همدان، اولین نشست مجازی خود را روز شنبه 17 خردادماه با حضور میهمانانی از تهران و کرمانشاه برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان نخستین نشست انجمن عکاسی کانون استان به صورت مجازی برگزار شد.
در این نشست که رئیس گروه هنرهای تجسمی کانون کشور حضور داشت،  لیلاسادات خوانساری کارشناس هنری استان ضمن خوش‌آمدگویی به مامک یحیی‌پور،  ابراز امیدواری کرد که نشست خوبی را در کنار این عزیزان برگزار کند.
 ‏سپس اسما اصغری مربی عکاسی استان کرمانشاه،  مباحث خود را پیرامون ترکیب‌بندی، تقارن، کادربندی، استفاده از فضا و کادرهای افقی و عمودی برای شرکت‌کنندگان بیان کرد. سپس اعضای گروه، سوال‌های خود را در مورد مباحث مطرح شده بیان کردند و اسماء اصغری به سوال‌های آنها پاسخ داد.
 ‏این انجمن دارای ۳۰ عضو است که این اعضا در سال‌های قبل در مراکز کانون دوره‌های کارگاه عکاسی را با موفقیت به پایان رسانده‌اند و بین سنین ۱۳ تا ۱۶ سال می‌باشند.
 در این نشست‏ اعضا انجمن عکس‌های خود را با موضوع عکاسی خلاق با سایه‌ها را به اشتراک گذاشتند و ‏اسما اصغری مربی هنری استان کرمانشاه به نقد و تحلیل آنها پرداخت. 
 ‏لازم به ذکر است نشست‌های آینده‌ی این انجمن در هفته‌های آتی برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =