ظرفیت مسئولیت اجتماعی شرکت‌های صنعتی به کمک کانون می‌آید

غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان گفت: از ظرفیت مسئولیت اجتماعی شرکت‌های صنعتی استان برای بهبود شرایط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و ارتقا شاخص‌های فرهنگی استفاده خواهیم کرد.

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان، شریعتی در نشست با مدیرعامل منطقه آزاد اروند و مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با اعلام این مطلب افزود: از هر امکانی برای توسعه‌ی شاخص‌های فرهنگی و هنری و کمک به کانون و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی استقبال و حمایت می‌کنیم.

او با اشاره به فعالیت‌ها و اقدامات مؤثر صورت گرفته کانون در دو سال اخیر تأکید کرد؛ چشم‌انداز خوبی برای ادامه فعالیت‌های کانون که با اثربخشی فراوانی همراه بوده است؛ متصور هستیم.

استاندار خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود به حضور مؤثر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در فضای مجازی هم‌زمان با شیوع ویروس کرونا و خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان اشاره کرد و یادآور شد: کانون نقش خود را به بهترین شکل ممکن اجرا کرده است.

شریعتی ابراز امیدواری کرد؛ با حمایت‌هایی که در سال جاری از کانون خواهد شد؛ بتوانیم پوشش فرهنگی کودکان و نوجوانان استان به‌ویژه مناطق حاشیه، عشایری و روستایی را گسترش دهیم.

در بخش دیگر این نشست، وحید کیانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان به تشریح عملکرد و فعالیت‌های صورت گرفته کانون پرداخت.

نشست استاندار خوزستان با مدیرعامل منطقه آزاد اروند و مدیرکل کانون خوزستان امروز سه‌شنبه در دفتر استاندار خوزستان با موضوع بررسی مسائل و مشکلات مراکز فرهنگی هنری کانون استان خوزستان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =