درخشش همکاران  و عضو کانون در چهارمین  دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی استان

 در آیین اختتامیه چهارمین مرحله  جام باشگاه‌های کتابخوانی استان البرز از مدیر کل،معاون و جمعی از مربیان و عضو  کانون  استان  تجلیل  به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون البرز، جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی عنوان طرحی پویا  برای فعال کردن باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان در سراسر کشور است؛ این باشگاه ها در استان البرز نیز همانند سایر استان‌ها با حضور تسهیل‌گران در مدارس، کتابخانه‌ها، مراکز کانون و... و تعامل با معلمان، مربیان و کتابداران آغاز شده  و در ادامه  این روند منجر به تشکیل ۵۸۶ باشگاه فعال در سطح استان شد که این آمار باعث شد تا استان البرز از نظر تعداد باشگاه‌ها پس از یزد، کرمان و اصفهان در رتبه‌ی چهارم کشور قرار گیرد؛ چهارمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی در استان البرز  در سال ۱۳۹۸برگزار شد و اعضا و مربیان کانون نیز مانند تمام حاضران در این جام، فعالیت‌های کتاب محور خود  با محتوای معرفی کتاب، روخوانی کتاب، نقد کتاب و ... را در قالب‌های مختلف از جمله نمایش، قصه، فیلم موبایلی و ... به اشتراک گذاشتند  و پس از اجرای فعالیت  و ارسال آثار توسط اعضا، در دو مرحله به مناسبت هفته‌ی کتاب و کتاب‌خوانی و هفته‌ی ملی کودک، فعالیت این باشگاه‌ها رصد شده و در نهایت قرار بود ۲۱ اسفند ماه سال گذشته از فعالان و برگزیدگان این باشگاه‌ها تجلیل شود که با توجه به شیوع بیماری کووید ۱۹، این برنامه با چند ماه تاخیر و با تعداد محدود و رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا شد .

مرکز هشتگرد، باشگاه‌های برتر کتابخوانی استان

 در این آیین  که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز و با حضور جمعی از مسوولان و مدیران کل دستگاه‌های فرهنگی مشارکت کننده در این جام،برگزار شد، از قاسم سلیمانی، مدیر کل ، مهری فلاح، معاون فرهنگی ، اجرایی و  طاهره گرمسیری، کارشناس فرهنگی کانون استان البرز جهت برگزاری شایسته چهارمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی استان تجلیل شد .

هم‌چنین مریم فلاح‌نژاد مربی مسوول مرکز هشتگرد لوح تقدیری بابت  قرار گرفتن در بین  باشگاه‌های برتر دریافت کرد و دنیا یار محمدی مربی این مرکز نیز توانست عنوان یکی از  مربیان برتر این باشگاه‌ها را از آن خود کند.

لازم به توضیح است  در این مراسم از فرانک فروزانفر، کارشناس آموزش و پژوهش استان و  مربی سابق مرکز مجتمع کانون کرج در بخش فیلم موبایلی و شیدا سقایی عضو مرکز مجتمع در بخش نامه‌ای به نویسنده‌ی کتاب، تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است این آیین  روز سه‌شنبه ۲۰ خرداد ماه سال ۱۳۹۹ از ساعت ۱۰ تا ۱۲در سالن همایش‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرج،  برگزار شد . 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =