گلستانی‌ها در فراخوان نمایشگاه عروسک«لبخند زمین» خوش درخشیدند

هیأت داوران بخش عمومی نمایشگاه گروهی عروسک «لبخند زمین»، اسامی برگزیدگان این بخش را معرفی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، اعضای داوری بخش عمومی (شامل شرکت‌کنندگان کودک، نوجوان و بزرگسال) این نمایشگاه از میان ۱۷۰ عروسک رسیده از ۲۴ استان، اسامی ۱۰ نفر را به عنوان برگزیده و ۹ نفر را به عنوان شایسته‌ی تقدیر معرفی کردند.

بر همین اساس، مهسا قزلسفلو ۱۲ ساله و مهبد قزلسفلو ۸ ساله، هر دو از مینودشت و مارال صیادچی، مربی فرهنگی مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون گنبدکاووس، برگزیدگان بخش عمومی این نمایشگاه هستند.

همچنین لطیفه انصاف، مربی فرهنگی مرکز فرهنگی هنری شماره دو کانون گنبدکاووس، حسنا کُر از بندر ترکمن و آوینا علی‌اصغری از گرگان شایسته‌ی تقدیر بخش عمومی نمایشگاه عروسک «لبخند زمین» شناخته شدند.

بر اساس این خبر، استان‌های گلستان، آذربایجان‌غربی، تهران، اصفهان، آبادان و فارس به ترتیب بیشترین آثار را برای دبیرخانه این بخش از نمایشگاه ارسال کردند.

گفتنی‌است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان با ۷۶ اثر در این فراخوان شرکت کرده بود که از این تعداد، ۴ اثر در بخش تخصصی و ۲۴ اثر در بخش عمومی جزو پذیرفته شدگان فراخوان نمایشگاه گروه عروسک لبخند زمین قرار گرفتند.

یادآوری می‌شود این نمایشگاه با حمایت شورای نظارت بر اسباب‌بازی و مشارکت مرکز سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، استودیو عروسک نیلشید، پژوهشگاه صنایع دستی و گردشگری و کرسی سلامت اجتماعی یونسکو، پس از پایان شیوع بیماری کرونا و عادی شدن شرایط جامعه برگزار خواهد شد.

اسامی پذیرفته شدگان بخش عمومی نمایشگاه عروسک لبخند زمین در این قسمت  kanoonnews.ir و بخش تخصصی آن در این نشانی kanoonnews.ir قابل دسترساست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =