درخشش سه عضو کانون آذربایجان‌غربی در نمایشگاه عروسک «لبخند زمین»

با اعلام آراء هیأت داوران، سه عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی عنوان برگزیده و شایسته تقدیر نمایشگاه گروهی عروسک «لبخند زمین» را کسب کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان‌غربی،  اعضای داوری این نمایشگاه از میان ۱۷۰ عروسک رسیده از ۲۴ استان، یک عضو کانون آذربایجان‌غربی را به عنوان برگزیده و دو عضو دیگر را به عنوان شایسته‌ تقدیر معرفی کردند. 

بر همین اساس، نادیا محمودیان ۱۵ ساله از مرکز شماره ۲ مهاباد عنوان برگزیده، مهران مهرپاک از مرکز شماره یک مهاباد و محراب عبدالله‌زاده از مرکز ماکو عنوان شایسته تقدیر این نمایشگاه را کسب کردند.

گفتنی است لیلا کفاش‌زاده، آزاده بیات، مژده دانش‌پژوه، ساغر لطفی‌نژاد و نیلوفر جلیلوند داوران نمایشگاه گروهی عروسک «لبخند زمین» را تشکیل می‌دهند.

این نمایشگاه با حمایت شورای نظارت بر اسباب‌بازی و مشارکت مرکز سرگرمی‌های سازنده و بازی‌های رایانه‌ای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، استودیو عروسک نیلشید، پژوهشگاه صنایع دستی و گردشگری و کرسی سلامت اجتماعی یونسکو، پس از پایان شیوع بیماری کرونا و عادی شدن شرایط جامعه برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =