کد خبر: 297629
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
بازدید 619
نخستین دفتر "سرو نامه " منتشر شد

نخستین دفتر سرو نامه شامل ۲۰ نامه پر مهر و خواندنی کودکان و نوجوانان به جامعه پزشکی؛ در قالب نشریه الکترونیکی منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران؛ نخستین دفتر سرو نامه شامل ۲۰ نامه برگزیده پر مهر خواندنی کودکان و نوجوانان استان تهران، که بیانگر آمال، آرزوها و دیدگاه آنان به اتفاقات جامعه و قدر دانی از پزشکان و پرستاران است در قالب دو ماهنامه الکترونیکی منتشر شد.

 مهر واره  "سرو نامه"با هدف پاسداشت تلاش‌های ارزشمند جامعه پزشکی، ترویج سنت قدردانی و سپاسگزاری، مهرورزی و همدلی و همچنین استمرار آیین دیرین نامه‌نگاری در فروردین ۹۹ اطلاع رسانی شد و از بین ۶۸ نامه ارسالی به واحد کارشناسی ادبی کانون استان تهران ۲۰ اثر انتخاب شده که در قالب نشریه الکترونیکی و به صورت دو ماهنامه در امکان‌های مجازی، قابل دسترس علاقمندان است. در این نامه‌ها  که با بیانی شیرین و ادبی نوشته ‌شده، شاهد تلفیق عاطفه، خیال و اندیشه کودکان و  نوجوانان در پاسداشت ارزش‌های جامعه هستیم.  

گفتنی است: واحد آفرینش‌های ادبی در راستای رساندن نامه‌ها به  مخاطبان اصلی آن‌ها یعنی پرستاران، پزشکان و کادر درمانی در صدد همکاری با انجمن پرستاران ایران و همچنین صندوق کودکان سازمان ملل متحد در ایران می باشد.

لازم به ذکر است؛ مهر واره سرو نامه در نیمه نخست سال ۱۳۹۹ استمرار داشته و کودکان و نوجوانان می‌توانند نامه‌های خود را به آدرس الکترونیکی  mokatebe.tehran@kpf.ir  ارسال کنند. همچنین دفتر دوم و سوم سرو نامه در تابستان ۱۳۹۹ منتشر خواهد شد.

برای دسترسی به دفتر نخست "سرو نامه" اینجا را کلیک کنید.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =