کد خبر: 297658
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
بازدید 185
همه  مربیان کانون فارس در پیک مجازی امید فعالیت کردند

۱۳۱ مربی و کارشناس اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان فارس با تولید ۷۴۷ محتوای فرهنگی، هنری و ادبی در پیک امید مجازی فعالیت کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس، در پی تعطیلی مراکز فرهنگی هنری با هدف مبارزه با ویروس کرونا و حفظ سلامت اعضا و مربیان، کانون فارس نیز همچون سایر کانون‌های پرورش فکری کودکان ونوجوانان کشور با فعالیت مستمر در فضای مجازی به تولید محتوا پرداخت و با برگزاری وبینارها و نشست‌های مجازی در جهت تواتمندسازی اعضا و مربیان قدم برداشت.

بر این اساس ۱۳۱ مربی فرهنگی، هنری وادبی و کارشناسان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس با تولید بیش از ۷۵۰ فعالیت از اسفند ماه سال ۱۳۹۸ تاکنون به اجرای فعالیت در فضای مجازی پرداختند.

براساس این گزارش، ۵۱۹ فعالیت فرهنگی در بخش‌های: کاردستی، قصه‌گویی، بازی و سرگرمی، معرفی شخصیت و معرفی سرزمین، با فعالیت ۸۰ مربی فرهنگی، ۱۸۴ فعالیت ادبی در بخش‌های داستان‌خوانی و حکایت خوانی، شعرخوانی، طرح ادبی، معرفی کتاب و کتاب‌سازی با فعالیت ۵۲ مربی ادبی و ۶۵ فعالیت هنری در قالب نقاشی، خوشنویسی، انیمیشن و کلیپ، سفال‌گری، نمایش‌عروسکی، موسیقی و سرود با فعالیت ۲۲ مربی هنری کانون فارس تولید شد.

در فروردین ۳۹۹ ، فعالیت‌های جهادی پیک امید از حالت داوطلبی خارج شد و براساس شیوه‌نامه معاونت فرهنگی در ۴۲ مرکز ثابت کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس،  چهار گروه مجازی به تفکیک (کودک دختر-کودک پسر-نوجوان دختر-نوجوان پسر) روزانه فعالیت می‌کنند و تمامی فعالیت‌های حضوری کانون به صورت مجازی توسط مربیان فرهنگی ادبی و هنری برگزار می‌شود.

هر چند از دهم خرداد ۱۳۹۹ مراکز کانون بازگشایی و مربیان در محل کار خود حضور دارند اما اجرای فعالیت‌های مجازی تا زمان حضور دوباره اعضای کودک و نوجوان به مراکز ادامه خواهد داشت.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =