کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، بازوی راست شهرداری در انجام امور فرهنگی است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، یکشنبه بیست و پنجم خرداد ماه، با حضور در دفتر کار شهردار همدان، باوی به گفتگو نشست.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون استان همدان یکشنبه ۲۵ خرداد ماه، بهناز ضرابی‌زاده در دفتر کار عباس صوفی حضور پیدا کرد و با وی پیرامون موضوعات فرهنگی به گفتگو نشست.
در این دیدار که معاونان کانون و سرپرست سازمان فرهنگی‌اجتماعی، ورزشی شهرداری نیز حضور داشت، شهردار همدان ضمن تشکر از حضور مدیر کل استان در شهرداری، از کانون به عنوان بازوی راست شهرداری در انجام امور فرهنگی نام برد.
 عباس صوفی اذعان کرد که همکاری فی‌مابین شهرداری و کانون باید بیش از پیش پر رونق‌تر شود و شهرداری همدان به عنوان شهر دوستدار کودک در کنار کانون که متولی کودکان و نوجوانان است، می‌توانند در امور فرهنگی شهری خدمات خوبی را به شهروندان همدانی ارائه دهند.
 ‏در ادامه ضرابی‌زاده با تشکر از شهردار همدان بابت نگاه فرهنگی وی،  به مشکلات مرکز شماره ۵ همدان اشاره کرد و افزود،  از سال ۹۵ تاکنون این کتابخانه در فضای استیجاری به فعالیت مشغول است، که به دلیل نامناسب و غیر استاندارد بودن کتابخانه، نیاز به جابجایی به مکان مناسب تری دارد.
 ‏وی از شهردار همدان خواست با مساعدت شهرداری، فضایی مناسب و درخور شأن کودکان و نوجوانان، جهت ادامه فعالیت این مرکز فرهنگی هنری در نظر گرفته‌ شود.
 ‏ ضرابی‌زاده هم‌چنین به فعالیت پویای این مرکز فرهنگی هنری اشاره کرد و گفت: مرکز فرهنگی هنری شماره ۵ کانون، از پرجمعیت‌ترین و فعال‌ترین مراکز ما محسوب می‌شود، که دارای ۱۸۰۰ عضو فعال و ۱۱ هزار جلد کتاب در فضای کوچک و نامناسب به سختی در حال ارائه خدمات به مخاطبان خود است.

در پایان، شهردار همدان ضمن توجه به مشکلات یاد شده، پیگیری این مشکل را به روح الله وجدی هویدا، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی‌اجتماعی و ورزشی شهرداری سپرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =