کد خبر: 297681
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶
بازدید 392
 کودکان را مطالبه گر  و منتقد بار بیاورید

دیدار سمیه رسولی مدیرکل و زهرا میرزایی خواه مربی مسئول امورفرهنگی کانون پرورش فکری استان بوشهر با فرماندار شهرستان تنگستان جهت پیشبرد اهداف کانون در این شهرستان صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، فرماندار تنگستان در نشست با مدیرکل کانون استان بوشهر و مربی مسئول مرکز اهرم  فضای فرهنگی شهرستان را مثبت و تاثیرگذار ارزیابی کرد و بیان داشت: «کانون دارای عملکردی مثبت و مشهود است که این تاثیر گذاری را در کودکان و نوجوانانی که در برنامه های مختلف شهرستان حضور دارند می‌توان مشاهده کرد.»

فرماندار شهرستان تنگستان با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی گفت : «فرزند خودم از بچه هایی ست که به واسطه کانون و فعالیت های آن به کتاب علاقمند شد و تاثیرات مثبت این علاقمندی را در او و در کودکانی که با آنها سروکار داشته‌ام دیده‌ام.» وی افزود:« کانون باید از محیطی که در اختیار دارد و شرایطی که می‌تواند برای کشف و پرورش استعداد کودکان به وجود بیاورد استفاده کند و کودکان را افرادی مطالبه گر و منتقد بار بیاورد. »

عبدالحسن رفیعی پور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: «خواسته‌ی من از مربیان و مسئولین کانون در شهرستان تنگستان این است که کودکان را مطالبه گر و خواهان تغییرات مفید و مثبت تربیت کنند و به گونه‌ای بار بیاورند که منتقد باشند . نقد کودکان را سازنده و دارای دیدگاهی برای ایجاد تغییرات مثبت بار می آورد .»

وی پس از این‌که گزارشی از پیک امید مجازی و فعالیت کانون در شرایط کرونایی از سمت مربی مسئول مرکز اهرم و مدیرکل استان ارائه شد؛ افزود: اتفاقات خیر و خوبی در زمینه فرهنگی توسط کانون رقم خورده است و بیان بیشتر و بروز شایسته تر این اتفاقات می‌تواند در رسیدن محتوای فرهنگی تولید شده به دست مخاطبین تاثیر به سزایی داشته باشد و افراد جامعه را با رسالت کانون بیشتر آشنا کند.

در این نشست زهرا میرزایی خواه از موفقیت های کسب شده توسط اعضای کودک و نوجوان مرکز اهرم صحبت کرد و به ارائه گزارش از عملکرد این مرکز پرداخت.

در ادامه سمیه رسولی با مقدمه ای مبنی بر ارزشمندی قشر کودک و نوجوان و اهمیت فراهم نمودن زیر ساخت های توسعه فرهنگی برای این نسل سخن گفت و بیان داشت: «کودکان امروز ما شهروندان موفق و اثرگذار این جامعه در آینده خواهند بود؛ اگر مسئولین دست به دست هم داده و زیر ساخت های لازم را برای تربیت نسلی آگاه، دانا و توانا فراهم بیاورند.» وی همچنان خواستار حمایت فرماندار از فعالیت های فرهنگی کانون پرورش فکری در شهرستان تنگستان شد.

لازم به توضیح است که در این دیدار که در  روز دوشنبه ۲۶ خرداد ماه در دفتر کار فرماندار شهرستان تنگستان برگزار شد، رفیعی پور در خصوص همکاری با کانون برای رفع مشکلات و مسائل موجود قول مساعد همکاری داد.

در پایان این نشست فرماندار شهرستان تنگستان یک جلد کتاب نفیس دیوان حافظ را به پاس فعالیت های شایسته کانون امضا کرده و به مرکز اهرم هدیه داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =