مهرواره کاردستی  «دستان هنرمند»

فراخوان مهرواره کار دستی «دستان هنرمند» ویژه کودکان و نوجوانان از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی منتشر شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی، مهرواره کاردستی دستان هنرمند برای کودکان و نوجوانان از ۲۷ خرداد شروع شد و تا پایان مرداد ۱۳۹۹ ادامه می یابد.

ابراهیم زره‌ساز مدیرکل کانون استان ضمن اشاره به اهمیت پرورش خلاقیت در کودکان و نوجوانان گفت: امروز بالاترین و بهترین تولید برای کشور تولید فکر نو و ایده است. خلاقیت موهبتی است که در تمام انسان ها به صورت بالقوه موجود است اما ظهور و گسترش آن مستلزم شرایطی مناسب است. یکی از این خلاقیت ها ساخت کاردستی  است که کودکان و نوجوانان با دست، فکر  و ذوق هنری و سلیقه طرح های مورد علاقه خود را تصور و سپس می سازند.

مدیرکل کانون استان در ادامه گفت: با توجه به شعار سال «جهش تولید» و همچنین به پشتوانه انجام مداوم فعالیت کاردستی در مراکز کانون و تکیه بر توانایی و تلاش مربیان، مهرواره کار دستی «دستان هنرمند» راه اندازی شد که کودکان و نوجوان می توانند آثار خود را به شیوه های زیر آماده کنند و عکس آن را برای دبیرخانه ارسال کنند.

ساخت کاردستی های کاربردی

۱- انواع عروسک های نمایشی

۲- انواع کاردستی های علمی

۳- انواع کادرستی بازی

شایان ذکر است علاقمندان جهت شرکت در این مهرواره می بایست از مراحل ساخت کاردستی خود حداقل ۵ عکس تهیه و به همراه مشخصات خود از طریق پیام‌رسان دبیرخانه به شماره ۰۹۳۸۲۶۴۰۸۱۵ ارسال کنند.

مهلت ارسال آثار تا  ۳۰ مرداد ۹۹و تاریخ اعلام برگزیدگان همزمان با هفته ملی کودک در مهر۱۳۹۹ می‌باشد و به ۱۰ نفر از برگزیدگان جایزه و لوح تقدیر اهدا می‌گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =