دیدار مدیرکل استان همدان با معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر

مدیرکل کانون استان همدان، جهت حل پاره‌ای از مسائل و مشکلات مراکز فرهنگی‌هنری شهرستان ملایر، به دیدار معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر رفت.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، بهناز ضرابی‌زاده باحضور در دفتر کار قدرت‌الله ولدی، با وی به گفتگو نشست.
در این دیدار که معاون اداری مالی، کارشناس حراست و مربی مسئول مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۱ ملایر نیز حضور داشتند، فرماندار ملایر ضمن خوش‌آمدگویی به ضرابی‌زاده و همراهان، کار در حوزه فرهنگ و هنر را کاری بسیار شایسته خواند و با اعلام علاقه‌مندی خود به کار در این حوزه، اظهار امیدواری کرد، تا حد توان یاریگر کانون باشد.
در ابتدای این جلسه بهناز ضرابی‌زاده، ضمن معرفی جامع و کاملی از مراکز این شهرستان تصریح کرد، شهرستان ملایر دارای ۶ مرکز ثابت، ۱ کتابخانه سیار و ۱ کتابخانه پستی است که با تعداد ۷۶۱۸۱ جلد کتاب بالغ بر ۱۸۲۹۹ نفر کودک و نوجوان را تحت پوشش قرار داده و به این گروه هدف خدمت‌رسانی می‌کند.
ضرابی‌زاده، در ادامه به بیان مشکلات عمرانی موجود در این مراکز اشاره کرد و خواستار مساعدت فرماندار ملایر نسبت به تخصیص اعتباری قابل توجه جهت تعمیر و تجهیز مراکز این شهرستان شد.
در پایان مربی مسئول مرکز فرهنگی هنری شماره ۱ ملایر، نسبت به درخواست و مطالبه‌ی مردم مبنی بر تاسیس مرکز کانون در بافت جدید شهر تاکید کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =