خورشید گرفتگی اول تیرماه در کانون پرورش فکری مازندران رصد شد

توسط انجمن نجوم آفرینش کانون پرورش فکری مازندران، خورشید گرفتگی حلقوی اول تیرماه به صورت آنلاین رصد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران، همزمان با آغاز فصل تابستان و در روز اول تیر ماه، آسمان ایران شاهد خورشیدگرفتگی حلقوی است که این رویداد به صورت آنلاین توسط انجمن نجوم آفرینش این کانون مورد رصد قرار گرفت.

این برنامه با حضور: محمد علی یزدان شناس، مدیر کل کانون استان مازندران - امیر حسین فلاحت پیشه معاون فرهنگی- افسانه ابری مسوول انجمن نجوم آفرینش - علی مراد خرمی  کارشناس فرهنگی و هم چنین پرهام سعیدی رییس انجمن نجوم لونا  از ساعت 9 تا 12 در مرکز نجوم کانون انجام شد .

این رویداد در ساری 48 درصد قابل رویت بوده  که  با توجه به شرایط فاصله گذاری اجتماعی ترجیح داده شد به صورت آنلاین و در بستر فضای مجازی برای علاقه‌مندان نمایش داده شود.

انجمن نجوم آفرینش یکی از انجمن‌های علمی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان مازندران است که با نزدیک به 200 عضو در حوزه اختر فیزیک  با برگزاری نشست‌ها،کارگاه‌های تخصصی و رصد اجرام آسمانی در فضای حقیقی و مجازی فعالیت می نماید.

علاقه‌مندان برای عضویت در باشگاه نجوم آفرینش می توانند با مراجعه به صفحه اینستاگرام به نشانی: kanoon_sari3  یا با مراجعه حضوری به نشانی: ساری، خیایان رودکی(شهبند) مرکز شماره 3 کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان ساری مراجعه و ثبت نام نمایند.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =