مسابقه نقاشی و دلنوشته «همه ما قهرمانیم» در کردستان

مدیر کل کانون استان کردستان با اعلام خبر فوق گفت: مسابقه آثار هنری نقاشی و دلنوشته «همه ما قهرمانیم» ویژه کودکان و نوجوانان به منظور قدردانی از تلاشگران عرصه مبارزه با کرونا برگزار خواهد شد.

سهیلا شیخی اظهار کرد: کودکان و نوجوانان کردستانی می توانند با ارسال نقاشی یا دلنوشته از شخص یا اشخاصی که در روزهای کرونایی با تلاش های فراوان و متعدانه به مردم محله و شهرتان کمک کرده اند قدردانی کنند.

وی افزود: کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده در این مسابقه می‌توانند آثار خود را از طریق لینک موجود بر روی وب سایت وزارت کشور به نشانی www.moi.ir و یا وب سایت یونیسف به نشانی www.unicef.org/iran و یا از طریق (QR code) رمز پاسخ سریع ارسال کنند.
شیخی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار از ۱۲ خرداد لغایت ۱۷ تیرماه ۱۳۹۹ است، بیان کرد: به برندگان این مسابقه متناسب با گروه سنی ۳ تا ۶ سال، ۷ تا ۱۱ سال و ۱۲ تا ۱۹ سال جوایزی اهدا خواهد شد.
مدیر کل کانون استان کردستان بیان کرد: علاقمندان می توانند با ارسال نقاشی یا دلنوشته حداکثر تا ۴۰۰ کلمه، از شخص یا اشخاصی که در روزهای کرونایی با تلاش های فراوان و متعهدانه به مردم کمک کرده اند قدردانی کنند .

وی همچنین گفت: این مسابقه در راستای سند همکاری وزارت کشور و دفتر یونیسف در ایران با هدف درگیر نمودن ذهن کودکان و نوجوانان و همچنین تقویت حس قدرشناسی و نوع دوستی برگزار می گردد.

وی در پایان یادآور شد: آثار برگزیده با ذکر نام صاحب اثر در صفحات مجازی و رسانه‌های اجتماعی یونیسف نمایش داده شده و بعضی از این آثار به صورت پوستر یا تابلو چاپ خواهد شد و به مراکزی که افراد مورد تقدیر در آن کار می کنند ارسال می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =