کد خبر: 297807
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲
بازدید 406
ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی اولویت کاری کانون استان تهران

 مدیر کل کانون استان تهران گفت: برنامه های فرهنگی، هنری و ادبی کانون استان تهران باید با محوریت الگوی اسلامی ایرانی و اقتضائات بومی در اولویت قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان تهران اولین نشست شورای فرهنگی کانون استان تهران در سال ۹۹ با حضور مدیرکل کانون استان تهران معاونین و کارشناسان استان تهران سه شنبه یکم تیر امسال برگزار شد.

فاطمه تنهایی با بیان اهمیت انجام تعاملات برون سازمانی گفت:مراکز فرهنگی زیادی در استان تهران به جهت پایتخت بودن فعالیت می کنند که باید به گونه ای اقدام کنیم که بتوانیم انتخاب اول والدین با توجه به سابقه درخشان کانون باشیم.

مدیر کانون پرورش فکری استان تهران با تاکید بر توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی و انجام اقدامات کتاب محور در تمام مراکز فرهنگی کانون تصریح کرد:در تمام اقدامات توجه به شریک فرهنگی باید در اولویت قرار گیرد و همه مسئولین مراکز می بایست، ارتباط با اداره فرهنگی معاونت اجتماعی مناطق، مدارس و شهردار ناحیه را در دستور کار خود قرار دهند.

وی با اشاره به شعار سال کانون، با تمرین زندگی آینده ساختنی است، گفت: فعالیت مجازی مراکز و کلاس های آنلاین بسیار مهم است چراکه تنها راه ارتباطی ما با کودکان و نوجوانان همین بستر آنلاین است.

وی استفاده از کار گروهی و تیمی را برای پیشبرد اقدامات موثر دانست و افزود: توجه به سبک زندگی ایرانی و اسلامی و اقتضائات بومی باید در اولویت کارها قرار گیرد و تعامل با مدارس و حوزه آموزش و پرورش سر فصل کارها باشد.

مدیر کل کانون استان تهران گفت باز خورد کار مجموعه استان تهران در فرهنگ کودکان و نوجوانان موثر است، و فقط با تلاش، هم افزایی و همکاری در تمام بخش ها علی الخصوص مراکز استان تهران هست که می توانیم موثر باشیم.

فاطمه تنهایی با تاکید بر مدیریت زمان در اجرای امور کانون استان تهران گفت: اجرای درست کارهای محوله وظیفه من و همه همکاران است و ما پذیرفته ایم  که امور محوله را به نحو احسن انجام دهیم و برای مسئولیتی که پذیرفته ایم  می بایست در آخرت پاسخگو باشیم.

وی خاطر نشان کرد آشنایی و تسلط بر سیستم اتوماسیون اداری و همچنین عدم استفاده از پیام رسان واتساپ برای ارتباط با مراکز استان و بخش های مختلف از مهمترین اموری است که باید به طور جدی پی گیری شود.

در ادامه این جلسه مهرنوش قربانعلی  معاون فرهنگی  کانون استان تهران مسئولین و کارشناسان واحدهای فرهنگی، ادبی، هنری وآموزش و پژوهش استان تهران   و مسنولین برخی مراکز با گزارش شرایط موجود به بیان پیشنهادات و انتقادات پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =