کد خبر: 297858
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۲
کتاب، محور فعالیت‌های کانون است

نشست مشترک بین کانون استان با آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد در روز چهارشنبه ۴ تیر ۱۳۹۹ با حضور ابراهیم زره‌ساز مدیرکل کانون استان و نور الله جوانشیری مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان‌رضوی، در این نشست که با حضور مدیر کل کانون و مدیرآموزش وپرورش ناحیه ۶ و کارشناسان دو دستگاه برگزار شد در خصوص برنامه‌های مشترک و ارتباط بیشتر گفتگو شد.

ابراهیم زره‌ساز با ابراز امیدواری از ارتباط بیشتر بین دو دستگاه گفت: نقطه مشترک بین کانون و آموزش و پرورش، اشتراک در مخاطب است. مخاطب همه ما کودکان و نوجوانان است و با ارتباط بیشتر بین کانون و آموزش و پرورش می توان خدمات بهتری را به کودکان و نوجوانان ارائه کرد.

زره ساز در ادامه گفت: عدم هماهنگی دستگاه‌های فرهنگی باعث کند شدن خدمت‌رسانی فرهنگی شده است، بنابراین بایستی نهادهای فرهنگی به سمت ارتباط بیشتر و مستمر گام بردارند،

مدیرکل کانون گفت: کانون و آموزش و پرورش با ایجاد اعتماد به نفس در کودکان و نوجوانان می‌توانند نقش پر رنگی در موفقیت آنها داشته باشند.

ابراهیم زره ساز کتاب را محور تمام فعالیت‌های کانون برشمرد و گفت: کانون ۶۲ فعالیت در زمینه‌های فرهنگی، هنری و ادبی دارد که محور بیشتر این فعالیت‌ها کتاب است.

نورالله جوانشیری مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۶ مشهد  ضمن عرض خیرمقدم خدمت مدیرکل کانون و معاونین و کارشناسان گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از قدیم تا کنون توانسته است در شاخه‌های فرهنگی و هنری برای کودکان و نوجوانان برنامه‌های مستمر با فرایندی خوب داشته باشد و تاثیر این نهاد بر هیچ کس پوشیده نیست.

جوانشیری در ادامه گفت: حضور بچه‌ها در مدارس و کانون رنگ و زیبایی خاصی به این فضا می‌بخشد و شور و نشاطی که کودکان و نوجوانان دارند روح زندگی و انگیزه خدمت به همه ما منتقل می کند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۶ از استمرار هماهنگی و همکاری بین کانون و آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: ما امروز در موقعیتی هستیم که با همکاری هم می‌توانیم تاثیر بیشتر و بهتری را بر کودکان و نوجونان داشته باشیم.

در ادامه جلسه برنامه‌های مشترک بین دو دستگاه مطرح و مورد بررسی قرار گرفت و نمایندگانی جهت پیگیری و اجرای برنامه‌ها مشخص شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =