قدردان نگاه آگاهانه مسئولان استان نسبت به کانون هستیم

ساختمان مرکز فرهنگی هنری صدرا به‌طور کامل به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس واگذار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، زهرا افتخاری، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس با اعلام این خبر گفت: نتایج اثربخش جلسات برای واگذاری ساختمان مرکز فرهنگی هنری صدرا به کانون، نشان از نگاه آگاهانه مسئولان استان به فعالیت‌های کانون دارد و ما قدردان آنها هستیم.  

افتخاری افزود: مرکز فرهنگی هنری صدرا در سال ۱۳۸۶ با ۶۳۰ متر زیربنا با نقشه مشخص و تیپ ساختمانی کانون تأسیس شد. در همان سال‌های ابتدای تأسیس، شرکت عمران صدرا به دلیل مشکلاتی به دنبال پس گرفتن ساختمان بود. بر این اساس و طبق بررسی‌هایی که به‌عمل آمد و با توجه به دولتی بودن نهاد کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان، نتایج بررسی‌ها و تصمیم اتخاذ شده به نفع هر دو طرف رقم خورد.

مدیر کل کانون فارس گفت: با همراهی‌های اثربخش استاندار فارس، مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری و مدیر عامل شرکت عمران صدرا، از این پس کودکان و نوجوانان و شهروندان شهر صدرا، بدون هیچ دغدغه‌ی خاطری می‌توانند از فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی مرکز بهره ببرند.

در حال حاضر این مرکز، با دارا بودن نزدیک به ۳ هزار عضو و بیش از ۹ هزار جلد کتاب، به کودکان و نوجوانان شهر جدید صدرا ارائه خدمت می‌کند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس با دارا بودن ۴۲ مرکز فرهنگی هنری ثابت،۸ مرکز سیار روستایی و ۶ مرکز پستی در سراسر استان به خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان مشغول است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =