کد خبر: 297944
تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
بازدید 384
 هم اندیشی مربیان کارگاه های بر خط کانون مجازی

نشست هم اندیشی مربیان کارگاه های برخط کانون مجازی استان تهران نهم تیر  برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران نشست هم‌اندیشی مربیان کارگاه‌های برخط "کانون مجازی" با حضور سیده نسرین سجادیان مدیرکل آموزش و پژوهش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مهرنوش قربانعلی معاون فرهنگی کانون استان تهران  نهم تیر برگزار شد.

در این نشست که به‌منظور معرفی کارگاه‌های برخط و فرصت‌های ایجادشده در فضای "کانون مجازی" و با حضور مربیان کارگاه‌ها برگزار شد، مدیرکل آموزش و پژوهش کانون بابیان اینکه راه‌اندازی کانون مجازی نقطه عطفی در تاریخ مجموعه کانون خواهد بود گفت: مربیان کانون استان تهران همواره بازوی توانمند ستاد بوده‌اند و در اجرای کارگاه‌های مجازی آنلاین سعی شده  است تا از ظرفیت‌های داخلی مجموعه مربیان کانون استفاده شود.

وی افزود: این طرح در جهت هم‌افزایی توان استان و ستاد و برای اولین بار به‌صورت یکپارچه در سطح ملی از تابستان ۹۹ آغاز و اجرا خواهد شد.

سجادیان ضمن اشاره به‌ضرورت و اهمیت این طرح ملی به محتوای کارگاه‌های مجازی آفلاین و آنلاین، نحوه ثبت‌نام و مواردی دیگر در این حوزه اضافه کرد: برنامه آموزش مجازی برخط کانون استان تهران با ستاد تجمیع می‌شود و کودکان و نوجوانان در همه استان‌ها  و خارج از کشور امکان ثبت‌نام و استفاده از این کارگاه‌ها رادارند.

وی با اشاره به نحوه و زمان برگزاری کارگاه‌ها تأکید کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این طرح به دنبال درآمدزایی نیست و سیاست کانون دنبال کردن اهداف فرهنگی و تولید محتوای مناسب و استاندارد است.

مدیرکل آموزش و پژوهش کانون ضمن اشاره به تغییر سیاست‌های کانون در حوزه فعالیت‌های تخصصی و عمومی با توجه به نیاز جامعه در شرایط موجود افزود: لازم است مربیان در اجرای کارگاه‌ها با صبر و حوصله و اجرای آموزش‌های خلاقانه  فضای کارگاه‌های مجازی را جذاب کنند.

خاطرنشان می‌ شود؛ معاون فرهنگی کانون استان تهران ضمن قدردانی از حضور مدیرکل آموزش و پژوهش و همکاری مربیان برای اجرای این طرح، از تجمیع کارگاه‌های استان با ستاد و امکان حضور کودکان و نوجوانان سراسر کشور ابراز خرسندی کرد.

در ادامه‌ی این نشست مربیان و کارشناسان به ارائه نقطه نظرات، سؤالات و رفع ابهامات خود پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =