بازدید نماینده مردم بوشهر، دیلم،گناوه در مجلس شورای اسلامی از کانون پرورش فکری

عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، دیلم و گناوه در مجلس شورای اسلامی در دیدار از کانون پرورش فکری گفت: ماموریت مجموعه کانون ماموریتی ارزشمند و تأثیر گذار بوده و کار کانون برای تربیت نسل های آینده کاری مهم و ضروری است.

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، صبح روز دوشنبه مورخ ۹ تیرماه عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، دیلم و گناوه در مجلس شورای اسلامی در کانون حاضر شد و با مدیرکل، کارشناسان و کارکنان این اداره کل دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر ضمن قدردانی از ایشان بخاطر دیدگاه ارزشمند فرهنگی که کانون را در اولویت بازدید هایشان قرار داده، به ارائه‌ی گزارش عملکردی از کانون در دوران پیش از کرونا و در دوران بحران کرونا پرداخت و به تولید و ارائه محتوای فرهنگی دیجیتال توسط مربیان کانون و استفاده از فضای مجازی برای هدایت کودکان و نوجوانان اشاره کرد.

وی ادامه داد:  کانون در این  دوران ثابت کرد باکمترین امکانات و کمبود نیروی انسانی، می‌تواند کارهای بزرگی انجام دهد و وقتی بحث تربیت و آموزش به کودکان میان باشد هیچ چیز حتی شیوع ویروس خطرناک کرونا نمی‌تواند از این مهم جلوگیری کند. 

سمیه رسولی درپی درخواست عبدالکریم جمیری نماینده مردم بوشهر، دیلم و گناوه در مجلس شورای اسلامی گزارشی از تعداد مراکز، تعداد اعضا ، چگونگی حضور اعضاء و فعالیت های ۶۲ گانه کانون توضیحات بیشتری ارائه داده و آمارهای گسترده تری پیرامون تعداد اعضاء؛ به تفکیک گروه سنی کودک و نوجوان، روزهای حضور و تنوع فعالیت های اجرایی برای مخاطبان کانون بیان کرد.

مدیر کل کانون با ابراز خرسندی از نگاه جزیی‌نگر و پرسشگر آن مقام عالی ، به توضیحات گسترده تری پیرامون انواع فعالیت های فرهنگی هنری و ادبی کانون پرداختند و درباره خلاقیت و نوآوری ها و هنرمندی های مربیان و اعضاء کانون به طور مفصل ارائه مطلب نمود .

عبدالکریم جمیری ضمن ابراز خرسندی از  حضور در کانون پرورش فکری و تجلیل از عملکرد خوب و موفق کانون عنوان کرد: آگاهی از آمار و شفافیت در این موضوع را پایه و زیربنای مهمی برای برنامه ریزی های فرهنگی ، هنری و ادبی و پیش بینی های مالی و اجرایی هر نهاد فرهنگی دانست .

عبدالکریم جمیری در ادامه با اشاره به اینکه ماموریت مجموعه کانون ماموریتی ارزشمند و تأثیر گذاراست گفت : کار کانون  برای تربیت نسل های آینده کاری مهم و ضروری ست کودکانی که در کانون رو به بزرگی می روند، در بزرگی با دانایی ٬ درک و فهم ژرف تری در جامعه حاضرخواهند بود. ایشان با مخاطب قرار دادن مجموع همکاران کانون، کار کانون را کاری ظریف، دقیق و موثر دانست و خود را یک همکار فرهنگی برای کانونی ها معرفی کرد.

در ادامه عبدالکریم جمیری ارتباط با رسانه ها را مهم و پر اهمیت معرفی‌کرد و یادآور شد: افراد بیشتری در جامعه باید از رسالت کانون و کارهای بزرگی که انجام می‌دهد اطلاع و آگاهی داشته باشند.

در این نشست غلامعلی قادریان مشاورفرهنگی نماینده مجلس و مدیرکل اسبق کانون استان بوشهر کانون را در ایده وتولید محتوای فرهنگی بسیار موفق شمرد وگفت: کانون به لحاظ فرهنگی غنی و بزرگ و از لحاظ خوش نامی و آبرومند بودن بسیار مقبول خانواده‌ها است.

در ادامه این نشست کارشناسان و کارکنان اداره کل کانون پرورش فکری یک به یک به صحبت پیرامون فعالیت‌های گسترده کانون ، ارائه مثال و نمونه هایی از فعالیت ها،  بیان موارد و مشکلات پرداختند .

این جلسه که در فضایی دلنشین و صمیمانه برگزار شد پس از دو ساعت به کار خود پایان داد و عبدالکریم جمیری در پایان این نشست را یکی از نشست های خوب خود در بازدید از ادارات و نهادهای مختلف ارزیابی کردو برای حمایت از کانون و در جهت تقویت عملکرد مثبت آن  قول همکاری و مساعدت لازم را داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =