برگزاری ۵۳۸ فعالیت ادبی در مراکز فرهنگی هنری

مرکز آفرینش‌های ادبی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس با برگزاری ۵۳۸ فعالیت ادبی در فضای مجازی، میزبان کودکان ونوجوانان بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، زهرا افتخاری، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس با اعلام این خبر گفت: مرکز آفرینش‌های ادبی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس، در زمان همه‌گیری ویروس کرونا که امکان فعالیت حضوری اعضا را از کانون گرفت با برگزاری فعالیت‌های مختلف ادبی در فضاهای مجازی سعی در حفظ ارتباط خود با اعضا داشت.

به گفته‌ی افتخاری، در دو ماه فرودین و اردیبهشت سال جاری ۳۰۶ کارگاه مجازی نوشتن خلاق با حضور ۴۰۷۳ کودک و نوجوان در استان فارس برگزار شده و کارشناسان و مربیان در تعامل با اعضا و آموزش اصول نوشتن فعال بودند.

مدیر کل کانون فارس افزود: ۴۶ کارگاه مجازی شعرسرایی خلاق، با حضور۵۶۰ کودک و نوجوان و ۱۸۶ کارگاه مجازی داستان‌نویسی خلاق با  ۲۰۳۱ کودک و نوجوان، نیز از سوی ۱۸ مربی و رابط آفرینش‌های ادبی در ۲۲ مرکز استان برگزار شد.

مرکز آفرینش‌های ادبی کانون تلاش می‌کند با برگزاری فعالیت‌های ادبی از قبیل نوشتن خلاق، شعرسرایی و داستان‌نویسی، به پرورش کودکان و نوجوانانی بپردازد که استعداد ادبی خود را کشف و در راه بالابردن سطح نوشتاری خود کوشا هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =