آغاز ثبت نام حضوری و انلاین فعالیت های تابستانی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم

معاونت فرهنگی و اجرائی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم از آغاز ثبت‌نام دوره‌های تابستانی کانون در سراسر استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم، سید امیر طباطبائی با اعلام این مطلب اعلام کرد با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا در کشور و محدودیت‌هایی که برای اوقات فراغت تابستان کودکان و نوجوانان وجود دارد، مرحله نخست راه‌اندازی سامانه مرکز مجازی کانون با هدف دسترسی آسان و ایمن خانواده‌های ایرانی و همه فارسی‌زبانان دنیا از ۵ تیر ۱۳۹۹ رونمایی شد.

وی درعین حال تصریح کرد: کودکان و نوجوانان علاقه‌مند به حضور در کارگاه‌های تخصصی آنلاین تا ۱۵ تیر ماه فرصت دارند  با مراجعه به سایت kpf.ir  و علاقه‌مندان به حضور در کارگاه‌های تخصصی حضوری با مراجعه به مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، با ثبت نام در این کارگاه‌ها از ده‌ها عنوان دوره جذاب فرهنگی، هنری، ادبی،علمی و فناوری بهره‌مند شوند.

معاونت فرهنگی و اجرائی کانون استان افزود: کارگاه‌های تخصصی آنلاین با حضور اساتید برجسته ومجرب استانی و کشوری برگزار خواهد شد.

طباطبائی با اشاره به تمهیدات اتخاذ شده برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از مواد ضد عفونی کننده و ماسک و نیز پذیرش محدود برای ثبت نام علاقه‌مندان دراین فعالیت‌ها را مورد تاکید قرار داد و در عین حال افزود: با این حال فعالیت این مراکز فرهنگی هنری، در شرایط خاص تابع تصمیمات ستاد استانی مقابله با کرونا خواهد بود.

وی همچنین با اشاره پیش‌بینی نزدیک به 100 کارگاه فرهنگی، هنری، ادبی، علمی وفناوری در مراکز کانون استان و آمادگی این مراکز فرهنگی هنری برای ثبت نام کودکان ونوجوانان علاقه‌مند در کتابخانه‌های کانون تصریح کرد: فعالیت‌های عمومی مراکز فرهنگی هنری کانون شامل هشت فعالیت کتاب محور از جمله امانت کتاب، بحث کتاب، آشنائی با قرآن واحادیث، مهارت‌های خوب گفتن وخوب شنیدن و خوب گفتن(قصه گوئی)، پخش وبحث (انیمیشن / نقد فیلم ، نشریه نگاری(کاغذی/ الکترونیکی )، شناخت(سرزمین ،مفاخر،مشاغل ،وقایع) خواهد بود.

طباطبائی ایجاد نشاط و شادابی و تقویت روحیه کودکان و نوجوانان، غنی‌سازی اوقات فراغت و کشف و پرورش استعدادهای هنری و ادبی از بین کودکان و نوجوانان را ازجمله اهداف برگزاری فعالیت‌های ویژه تابستان عنوان کرد.

گفتنی است علاقه‌مندان به استفاده از خدمات و فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت kpf.ir  یاqom.kpf.ir   ویا مراکز فرهنگی هنری کانون دراستان قم مراجعه نمایند. 


ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =