کد خبر: 298080
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹
بازدید 230
درصدد مرتفع نمودن مشکلات کانون پرورش فکری هستیم

مدیرکل کانون استان همدان با حضور در دفتر کار فرماندار شهرستان رزن گزارشی از عملکرد کانون را در دوران کرونا ارائه و تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، بهناز ضرابی‌زاده به همراه معاون فرهنگی و کارشناس حراست کانون استان، با حضور در فرمانداری رزن با سیدرضا سلامتی دیدار و گفتگو کرد.
 ‏در این دیدار فرماندار رزن ضمن تشکر از مجموعه کانون و عملکرد خوب آن در شهرستان رزن بیان داشت: در چند برنامه‌ای که در کانون حضور پیدا کرده‌ام، فضای آن را بسیار پرشور و نشاط و تاثیرگذار دیده ام.
 ‏ سلامتی به فضای کانون شهرستان رزن اشاره کرد و گفت: این فضا قطعاً پاسخگوی مخاطبان کانون نیست و رزن نیاز به فضای بیشتر و بزرگتری برای کودکان و نوجوانان دارد. وی هم‌چنین کمبود اعتبار شهرستان را مانعی جهت گسترش فضای کانون دانست و پیشنهاد کرد، جلسه‌ای با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مسئولان شهرستان و مدیرکل کانون در دفتر کار فرماندار برگزار شود تا جهت جذب اعتبارات از منابع دیگر برای این امر تصمیم‌گیری شود.
 ‏در ابتدای این دیدار مدیرکل کانون استان گزارش مبسوطی در خصوص اهداف و فعالیت‌های کانون بیان کرد و گفت: در ایام شیوع کرونا و دوران قرنطینگی و تا امروز بالغ بر ۱۰۰۰ اثر در حوزه‌های مختلف از جمله قصه‌گویی، معرفی کتاب، نوشتن خلاق، انیمیشن و ... توسط مربیان هنرمند کانون استان تولید و از این آثار تا کنون،  ۱۰۰ اثر در سایت کشوری بارگذاری شده است.
 ‏ ضرابی‌زاده مرکز فرهنگی هنری رزن را یکی از فعال‌ترین مراکز استان نامید و گفت: با توجه به اینکه کانون تنها مرکز تخصصی ویژه کودکان و نوجوانان است انتظار می‌رود مدیریت ارشد شهرستان توجه خاصی نسبت به کانون داشته باشد.
 ‏ وی در خصوص تجهیز و تعمیر سالن نمایش این مرکز نیز مطالبی بیان کرد و خواستار تامین اعتبار جهت خریداری زمین هم‌جوار کانون شد.
 ‏ در ادامه مربی مسئول فرهنگی مرکز رزن، توضیحاتی را در رابطه با فعالیت‌های صورت‌گرفته و کسب  افتخاراتی در زمینه‌های مختلف توسط اعضای کانون رزن ارائه کرد.
  ‏ در پایان این دیدار سیدرضا سلامتی قول مساعد داد که تا پایان دوره مسئولیت خود در شهرستان، نسبت به کانون نگاه ویژه‌تری داشته باشد و در صدد مرتفع‌کردن مشکلات این مرکز باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =