برگزیدگان نخستین آفرین واره عکس کانون معرفی شدند

مربیان و اعضای کانون آذربایجان‌غربی با اعلام رأی هیأت داوران، یک عنوان برگزیده و هشت عنوان شایسته تقدیر نخستین آفرین واره عکس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را کسب کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان غربی، نخستین فراخوان آفرین واره‌ی انجمن عکاسی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با عنوان "من و کتاب" در زمستان ۱۳۹۸ در دو بخش نوجوان و بزرگسال برگزار شد.

۲۲۵ عکاس شرکت کننده شامل ۶۳ بزرگسال با ۲۱۷ قطعه عکس و ۱۶۲ نوجوان با ۴۰۶ قطعه عکس از ۱۶ استان کشور در این آفرین واره شرکت داشتند که از این تعداد، ۱۱۰ اثر از کانون آذربایجان‌غربی به دبیرخانه این آفرین واره ارسال شد و مورد داوری قرار گرفت.

بر این اساس، شیرین حسینی مربی فرهنگی مرکز شماره یک ارومیه عنوان برگزیده بخش بزرگسال این آفرین واره را کسب کرد و آثار افشین موسی وند مربی کتابخانه سیار روستایی ۴ ارومیه، عبدالسلام مشهور مربی کتابخانه سیار روستایی ۳ ارومیه، افسانه بازیار و اسرین ابراهیمی مربیان فرهنگی مرکز شماره یک مهاباد، شیلان ناظم زاده مربی هنری مرکز شماره ۲ مهاباد، پارمیدا کیان عضو مرکز شاهیندژ، سیده صباسیدعزیزی عضو مرکز شماره ۲ مهاباد و ژیور قادرپور عضو مرکز شماره یک مهاباد عنوان شایسته تقدیر و شرکت در نمایشگاه این آفرین واره را کسب کردند.

"علیرضا کریمی صارمی"و "مامک یحیی پور" داوری آثار را بر عهده داشتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =