کد خبر: 298243
تاریخ انتشار: ۲۱ تیر ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۱
بازدید 319
مهمان‌سرای مرکز فرهنگی هنری سرکان به زودی افتتاح می‌شود

با پیگیری‌های مداوم مدیرکل استان همدان، مهمان‌سرای مرکز فرهنگی‌هنری سرکان، جهت استفاده همکاران سراسر کشور به زودی آماده بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مهمان‌سرای مرکز فرهنگی‌هنری شهر سرکان در آینده‌ای نزدیک افتتاح می‌شود.
 لازم به ذکر است احداث و ساخت این پروژه در سال ۱۳۹۰  آغاز شد و مراحل اولیه آن تا مرحله سفت‌کاری پیش رفت اما  به دلیل عدم تخصیص اعتبار کافی متوقف شد و متاسفانه قسمتی از این بنا به مرور زمان و به دلیل شرایط جوی نامناسب و بارندگی و برف تخریب شد. 
 با همت مدیرکل کانون استان همدان و رایزنی وی با فرماندار شهرستان تویسرکان قول اعتباری از محل اعتبارات طرح تملیک دارایی‌های سرمایه‌ایی شهرستان تویسرکان به این پروژه اختصاص یافت.
بهناز ضرابی‌زاده گفت: به یاری خداوند متعال، کار تکمیل و تجهیز این مهمان‌سرا به زودی پایان یافته و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت. ضرابی‌زاده هدف از احداث و تکمیل این مهمان‌سرا را ارتقاء و تقویت رفاهیات همکاران کانونی سراسر کشور دانست و تفرج و تفریح در طبیعت بکر و آب و هوای پاک این شهر عنوان کرد و یادآور شد شهر سرکان با طبیعتی بکر و دارای چهار فصل زیبا و شگفت‌انگیز دارای مناظر و باغ‌های زیبای درختان گردو و چنارهای سربه فلک کشیده است که چشم هر بیننده را خیره و تسبیح‌گوی خداوند متعال می‌کند. از خدا می خواهم  هر چه زودتر به شرایط عادی برگردیم و با پایان یافتن محدودیت ها و عادی شدن شرایط موجود در خدمت همکاران گرامی در سراسر کشور باشیم.
گفتنی است این مهمان سرا با زیربنایی به وسعت ۷۰ متر و امکانات مناسب در طبقه فوقانی مرکز فرهنگی‌هنری شهر سرکان قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =