هیچ محدودیتی برای بهره مندی کودکان و نوجوانان از فعالیت های کانون وجود ندارد

مخاطبان کانون می توانند با انتخاب کلاس های بدون محدودیت زمانی و یا برخط کشوری و استانی در دوره های مجازی ثبت نام کنند.


به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان هرمزگان؛ ناهید سلیمانی احمدی مدیر کل کانون پرورش فکری با حضور در برنامه زنده رادیویی پیام ساحل به تشریح برنامه ها تابستانه پرداخت.
مدیر کل کانون ضمن گرامیداشت ۱۸ تیرماه روز ملی ادبیات کودک و نوجوان اظهار داشت:  طی یک هفته گذشته مربیان و کارشناسان ما همانند سالهای گذشته با برپایی کارگاههای متنوع کتاب محور و برگزاری نشست های مجازی این روز مهم و زاد روز استاد مهدی آذر یزدی را گرامی داشتند.
به گفته سلیمانی کانون پرورش فکری از نخستین روزهای شیوع ویروس کرونا با تلاش بی وقفه مربیان ارتباط میان اعضا با کانون حفظ و تقویت شده است.
مدیر کل کانون افزود:مفتخریم که امسال همانند سالهای گذشته برنامه ریزی های متناسب با این ایام صورت گرفته است و برای مخاطبان خود برنامه ریزی منسجمی انجام شده است.
سلیمانی با اشاره به راه اندازی مرکز مجازی کانون پرورش فکری با آدرس kpf.ir اظهار داشت:هیچ محدودیتی برای بهره مندی کودکان و نوجوانان استان از فعالیت های کانون وجود ندارد.  
وی گفت:خانواده های هرمزگانی می توانند با مراجعه به سایت مرکز مجازی ضمن عضویت رایگان فرزندانشان از بسته های متنوع فعالیت های کانون دیدن نمایند.
مدیر کانون در همین رابطه افزود: مخاطبان ما می توانند با انتخاب کلاس های بدون محدودیت زمانی و یا برخط کشوری و استانی در دوره های مجازی ثبت نام کنند.
سلیمانی با اشاره به کیفیت بالای دوره های مذکور گفت: این دوره ها با حضور نویسندگان، عکاسان، فیلمسازان، هنرمندان و... بزرگ برگزار می شود و مخاطبین ما در دورترین نقاط استان می توانند از خدمات کانون بهره مند شوند.
مدیر کل کانون پرورش فکری با دعوت از خانواده ها برای شرکت در دوره ها اظهار داشت: خدمات ما به دو گونه حضوری و آنلاین ارائه می شود.  
وی اعلام کرد:در شهرستانهای با وضعیت سفید خدمات به صورت حضوری و مجازی و در شهرستانهای با وضعیت قرمز کلیه فعالیت ها به صورت مجازی ارائه می گردد.
سلیمانی همچنین با حضور در برنامه رادیویی "کلودنگ عشق" که به صورت زنده از صدای مرکز خلیج فارس پخش می شد؛ در رابطه با فعالیت های تابستانی و غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان توضیحاتی را ارائه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =