ثبت‌نام در کارگاه‌ها و کلاس‌های مجازی و حضوری مراکز کانون استان کرمانشاه ادامه دارد

با شروع فصل تابستان و با هدف اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی در همه مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، ثبت‌نام در این کلاس‌ها و کارگاه‌ها نیز آغاز شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، ثبت‌نام در کارگاه‌ها و کلاس‌های مجازی و حضوری مختلف ادبی و هنری مراکز کانون استان کرمانشاه همچنان ادامه دارد.

«مهناز فتاحی»، مدیرکل کانون استان کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: با شروع فصل تابستان و با هدف اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی در همه مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه، ثبت‌نام در این کلاس‌ها و کارگاه‌ها نیز آغاز شده است.

 بر همین اساس، ثبت‌نام در این کارگاه‌ها که با حضور مربیان توانمند و خبره کانون پرورش فکری استان کرمانشاه به عنوان مدرس دوره‌ها برگزار می‌شود، از تاریخ ۵ تیرماه ۱۳۹۹ آغاز شده است و پیش‌بینی می‌شود کار ثبت‌نام در این برنامه‌ها تا ۲۵ تیرماه نیز ادامه داشته باشد.

 مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه هم‌زمان با سراسر کشور با رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی و همچنین، با عمل به دستورالعمل‌های ستاد کرونا بازگشایی شده‌اند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =