کد خبر: 298267
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴
بازدید 226
مهلت ثبت‌نام در کارگاه‌های برخط(مجازی) کانون فارس تمدید شد

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان فارس با تمدید مهلت ثبت‌نام، امکان شرکت کودکان و نوجوانان علاقه‌مند در کارگاه‌های مجازی را فراهم کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون فارس، زهرا افتخاری، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس با اعلام این خبر گفت:  نقاشی، کلاژ، داستان‌نویسی خلاق، طراحی، شعرسرایی خلاق، نوشتن‌خلاق، سفال، نجوم، پرورش نگاه پژوهشگر، اریگامی، کارگردانی نمایش، نمایشنامه‌نویسی، زبان بدن، ساخت عروسک، شعر و قصه، تذهیب، گام به گام تا اندیشه، پویانمایی، کارگاه‌ مهارت‌ها و حال خوش زندگی، زیست‌شناسی، موسیقی کودک و کارگاه انتخاب پرداخت متن از جمله فعالیت‌هایی است که در کانون فارس و در قالب ۲۶ کارگاه آنلاین برگزار می‌شود.

افتخاری از تخفیف ۱۰ تا ۵۰ درصدی برای افرادی که تا پایان تیر۱۳۹۹ اقدام به ثبت‌نام کنند خبر داد و گفت: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند با مراجعه به نشانی: kpf.ir  و انتخاب گزینه آموزش‌های مجازی – دوره‌های تخصصی برخط استانی- انتخاب استان فارس روی نقشه نسبت به  انتخاب کارگاه مورد نظر اقدام  و ثبت‌نام کنند.

این دوره‌ها امکان ارتباط مستقیم مدرس و هنرجو فراهم شده است و شرکت‌کنندگان علاوه بر دریافت گواهی شرکت در دوره با شناسایی استعداهایشان جذب انجمن‌های کانون می‌شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =