وظیفه ما پاسخ خوب به اعتماد خانواده هاست

مدیرکل کانون استان البرز  در  هشتمین جلسه شورای فرهنگی استان، بر ضرورت برگزاری دقیق کارگاه‌های مجازی و جلب اعتماد خانواده‌ها تاکید کرد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون البرز، سلیمانی در ابتدای این نشست ضمن تشکر از همکاری وهمدلی صمیمانه تمام همکاران جهت جذب اعضا برای حضور در کارگاه‌های مجازی از تلاش‌های انجام شده قدردانی کرده و وضعیت موجود را رضایت‌بخش خوانده و خواستار تلاش مضاعف همکاران برای جذب اعضا در روزهای باقی‌مانده شد.

وی همچنین بر ضرورت اجرا و نظارت درست و دقیق کلاس ها تاکید کرد و افزود ما باید پاسخ خوبی به اعتماد خانواد ها بدهیم؛   اگر چنانچه پاسخ اعتماد خانواده‌ها را به خوبی ندهیم و در اجرای کلاس ها با مشکل مواجه باشیم یقینا در فصل‌های آتی مشکل خواهیم داشت.

مدیر کل کانون همچنین بر ضرورت توجه به زمان آغاز فعالیت‌های مدارس و آموزش و پرورش و لزوم صحبت با اعضا و خانواده‌های آنان در این خصوص تاکید کرده و از همکاران خواست که طبق آغاز فعالیت مدارس، برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهند.

ایشان همچنین بر ضرورت ارتقای شرایط اتاق استودیو کانون به منظور انجام خوب  فعالیت کارگاه‌های مجازی تاکید و از همکاران خواست همت ویژه ای در خصوص برگزاری کارگاه‌ها داشته باشند.

ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مدرسان کارگاه‌ها و آموزش این فرهنگ به اعضا در قالب فعالیت های مجازی از دیگر نکات مطرح شده توسط این مقام مسوول، بود .

مهری فلاح، معاون فرهنگی، اجرایی  استان نیز  گزارش کوتاهی از عملکرد همکاران و میزان استقبال خانواده‌ها از کارگاه‌های مجازی  در این نشست ارائه داد.

در ادامه همکاران از مشکلاتی که در روند ثبت نام کارگاه‌ها با آن مواجه بودند گزارشی را ارئه کرده  و توصیه‌های اجرایی را از مدیر کل و معاون فرهنگی، اجرایی استان دریافت کردند.

در پایان نیز وظایف هر کدام از  اعضای شورا در خصوص روند اجرایی کلاس ها مشخص و به آنان اعلام شد

حضور پیگیرانه کارشناسان و رصد فعالیت‌های مجازی مربیان به ویژه مربیان برون کانونی از مهم‌ترین نکات مطرح شده در این بخش بود.

در این جلسه، هم چنین در خصوص فعالیت مراکز و نحوه برگزاری کارگاه‌های حضوری نیز بحث و تبادل نظر شد و قرار شد کارگاه های مراکز با حداقل جمعیت و رعایت کامل پروتکل‌ها تشکیل شده و اگر چنانچه ستاد استانی یا ملی مقابله با کرونا دستورالعملی ارائه کرد به نحو احسن به آن عمل شود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =