اهمیت نگاه «پژوهش‌محور» در بهبود کیفیت سازمانی و فردی

نشست فصلی همکاران و مربیان ادبی کانون پرورش فکری سیستان و بلوچستان پیرامون تبادل نظر در خصوص برنامه‌های ادبی سال ۱۳۹۹ برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، نشست فصلی واحد آفرینش‌های ادبی استان برگزار شد.
در ابتدای این نشست کارشناس‌مسئول فرهنگی، هنری و ادبی کانون توضیحی در خصوص گروه‌های مجازی مراکز فرهنگی‌هنری استان و فعالیت‌های ادبی انجام شده در آن بیان کرد.
مهتاب سارونی در پایان سخنان خود به همکاران ادبی توصیه کرد برای ارایه‌ی بهتر خدمات به اعضا، شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ارسال شده از ستاد را به طور دقیق مطالعه کنند.
در ادامه کارشناس ادبی کانون استان هم با اشاره به تغییرات جدیدی که در فعالیت‌ها و برنامه‌های کانون صورت گرفته، این شیوه‌ی تازه را هم‌گام شدن کانون با نیاز مخاطبان خود دانست و گفت: برای پویایی هر سازمان فرهنگی ضروری است نیاز روز مخاطبان در نظر گرفته شود و بر اساس این نیازها تغییراتی برای بهره‌مندی بیشتر در شیوه‌ی اجرای برنامه‌ها ایجاد شود.
اعلام برنامه‌های واحد آفرینش‌های ادبی در سال ۱۳۹۹ شامل نشست‌ها، جلسه‌ها، مهرواره‌ها، مسابقه‌ها و... دیگر سخنان زهرا پردل در جمع همکاران بود که در پایان از همکاران خواست همکاران گزارش‌ها و تحلیل عملکرد هر فصل خود را در فرصت‌های تعیین شده به واحد آفرینش‌های ادبی ارسال کنند.
در بخش دیگری از این نشست کارشناس واحد آموزش و پژوهش نیز، که برای ذکر نکته‌هایی در خصوص کارهای پژوهشی در جلسه حضور داشت، داشتن نگاه «پژوهش‌محور» را لازمه‌ی پیشرفت سازمانی و فردی دانست و به مربیان ادبی توصیه کرد در مطالعات خود و در روبه‌رو شدن با مسئله‌های گوناگون این دیگاه را پیش روی خود قرار دهند.
بی‌با رهسپار هم‌چنین گفت: این نوع نگاه علاوه بر کمک به رسیدن به اهداف سازمانی در بهبود کیفیت زندگی فردی ما هم تاثیرگذار خواهد بود.
در ادامه مربیان ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان، گزارشی از فعالیت‌های خود در فضای مجازی ارایه دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =