با همت کانون و شهرداری، تکلیف مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۵ همدان مشخص می‌شود

با پیگیری‌های مکرر مدیرکل کانون پرورش فکری و معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری همدان، جلسه‌ای جهت ادامه بررسی مشکل ساختمان استیجاری مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۵ همدان و تعامل فرهنگی هرچه بیشتر این دو دستگاه تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، سومین جلسه همفکری و تعامل کانون و معاونت فرهنگی‌اجتماعی شهرداری در دفتر مدیر کل کانون استان همدان تشکیل شد و روح‌الله وجدی‌هویدا، معاون فرهنگی‌اجتماعی شهرداری و هیئت همراه در دفتر کار بهناز ضرابی‌زاده حضور یافتند.
در این جلسه ضرابی‌زاده ضمن تشکر از حاضران گفت: بی دفاع‌ترین قشر جامعه کودکان هستند و  ما افتخار می‌کنیم که در موضوعات فرهنگی، مدافع حقوق کودکان و نوجوانان هستیم. وی هم‌چنین به لزوم فرهنگ‌سازی در جامعه اشاره کرد و افزود: کانون پرورش فکری سعی می‌کند با کمترین هزینه، بهترین خدمات فرهنگی، هنری و ادبی را به مخاطبان ارائه ‌دهد.
در ادامه مشکل ساختمان استیجاری مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۵ همدان بررسی شد و ضرابی‌زاده گفت: تمام تلاشمان این است این مرکز فرهنگی و هنری را در این محله حفظ کنیم اما اگر نتوانیم از پس مخارج این مرکز برآییم با کمال تاثر مجبور به تعطیلی این مرکز در این منطقه می‌شویم. 
در پایان به جهت تعامل هرچه بیشتر این دو ارگان فرهنگی، معاون فرهنگی‌اجتماعی شهرداری و هیئت همراه از مرکز فرهنگی‌هنری شماره ۱ همدان، کتابخانه پستی و خودرو سیار شهری بازدید کردند.
لازم به ذکر است، مرکز فرهنگی هنری شماره ۵ همدان، از سال ۹۵ به علت قدیمی و ناامن بودن ساختمان، به صورت استیجاری، به زیرزمین حسینیه‌ای در محله جولان منتقل شده است و متاسفانه مرکز قدیمی و اصلی در اسفندماه سال گذشته توسط اداره راه و شهرسازی به فروش رسید و این محل استیجاری نیز با تقاضای هیئت امنای حسینیه باید هر چه زودتر تخلیه شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =