مربیان هنری برگزیده مسابقه فضاسازی ویژه دهه‌ی کرامت

مربیان هنری مراکز صفاشهر، پاسارگاد و ارسنجان به عنوان برگزیده‌ی مسابقه فضاسازی کارگاه‌های مجازی نقاشی، ویژه دهه‌ی کرامت معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس، هدف از برگزاری مسابقه فضاسازی، آشنایی بیشتر مربیان هنری با تجربیات یکدیگر در زمان ارائه یک موضوع واحد اعلام شده است.

بر اساس فراخوان این مسابقه، یکی از مهم‌ترین بخش‌های کارگاه نقاشی، انتخاب موضوع و شیوه‌ی انتقال آن به مخاطب است که بیان آن باید متناسب با ویژگی‌های جسمی، ذهنی و روانی مخاطب انجام شود. با توجه به اعلام فراخوان‌های مناسبتی، انتظار می‌رود مربی بتواند با توجه به جنسیت و گروه سنی مخاطب موضوع را مناسب‌سازی و از دل موضوع اصلی، موضوعی را متناسب با شرایط عضو بازگو کند. مسابقه فضاسازی کارگاه‌های نقاشی نیز با همین هدف در دهه‌ی کرامت اجرا شد.

خلاقیت  در ایجاد  فضاسازی،چگونگی توصیف موضوع توسط مربی (ساده‌کردن موضوع و درنظرگرفتن توانایی اعضا و ایجاد تصویر ذهنی مناسب)،تفکیک گروه سنی کودک و نوجوان ( برای هر گروه سنی موضوع مناسب با سن عضو  فضاسازی شود) و استفاده مناسب از ظرفیت‌های فضای مجازی (استفاده مفید از عکس، ویدیو و فایل صوتی) از جمله مواردی بود که در بررسی آثار فضاسازی مربیان، مورد توجه داوران قرار گرفت و بر اساس آن راضیه جعفری مربی هنری مرکز شماره ۲ صفاشهر و راضیه نصیری مربی هنری مراکز فرهنگی هنری ارسنجان و پاسارگاد به عنوان برگزیده معرفی شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =